Název: Pohybové hry v tělesné výchově s prvky integrace žáků se speciálními potřebami (interaktivní DVD)
Další názvy: Motion games in physical education with integration elements of pupils with special needs (interactive DVD)
Autoři: Berenreiter, Michal
Vedoucí práce/školitel: Knappová Věra, Mgr. Ph.D.
Oponent: Charvát Luboš, Mgr.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28759
Klíčová slova: pohybové hry;integrace žáků;žáci se speciálními potřebami
Klíčová slova v dalším jazyce: movement games;integration of pupils;pupils with special needs
Abstrakt: Bakalářská práce "Pohybové hry v tělesné výchově s prvky integrace žáků se speciálními potřebami" se zaměřuje na začlenění žáků se speciálními potřebami do různých typů pohybových her. Mým záměrem bylo navrhnout pohybové hry, kterých se mohou vedle dětí intaktních účastnit též děti se speciálními potřebami a tyto hry vyzkoušet v praxi. V bakalářské práci se nejprve věnuji teorii. Obsahem teoretické části je historie a rozdělení pohybových her a dále specifika dětí se speciálními potřebami (děti se zrakovým, sluchovým, tělesným a mentálním postižením, s autismem a poruchami chování). Dále jsou rozdělena a popsána specifika dětí mladšího, středního a staršího školního věku. Hlavní částí bakalářské práce je interaktivní DVD, na němž je vytvořen zásobník pohybových her pro intaktní děti, kterých se mohou účastnit i žáci se speciálními potřebami. Tyto hry byly prakticky vyzkoušeny v oddílech věnujících se všestranné sportovní přípravě; účastnily se jich jak děti intaktní, tak děti se speciálními potřebami.
Abstrakt v dalším jazyce: The bachelor's thesis "Movement games in physical education with elements of integration of pupils with special needs" focuses on inclusion of pupils with special needs into several types of movement activities. I intended to design such games, that can be attended not only by intact children, but also by those with special needs, and test these activities in practice. In the first part of my bachelor's thesis I introduce the theory. The contents of the theoretical part is history and categorization of movement games, and also the specifications of children with special needs (children with visual, hearing, physical, and mental impairment, with autism, and behaviour disorders). The thesis also describes the specifications of children of early childhood, primary, and also secondary educational stage. The main part of the thesis is an interactive DVD, which contains a list of movement games for intact children that can be attended also by pupils with special needs. These games were tested in sports clubs dedicated to general physical preparation, and attended by both intact children and the ones with special needs.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KTV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Berenreiter- BP- PHvTVsPIZsSP.pdfPlný text práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berenreiter - VP.pdfPosudek vedoucího práce121,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berenreiter - OP.pdfPosudek oponenta práce136,63 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Berenreiter.pdfPrůběh obhajoby práce80,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28759

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.