Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Nováková Jaroslava, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Plimlová, Lucie | |
dc.contributor.referee | Suda Zdeněk, PhDr. CSc. | |
dc.date.accepted | 2017-9-15 | |
dc.date.accessioned | 2018-01-15T15:10:49Z | - |
dc.date.available | 2016-6-20 | |
dc.date.available | 2018-01-15T15:10:49Z | - |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.date.submitted | 2017-6-30 | |
dc.identifier | 71818 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/28793 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na cílenou přípravu dětí na vstup do základní školy. Výzkum byl proveden v klasické mateřské škole a alternativní mateřské škole v Plzni. Jednalo se o heterogenní třídy s menším počtem předškolních dětí. V práci jsou uvedeny metody, formy a styl, kterým jsou děti připravovány na vstup do základní školy. Snaží se porovnat rozdíl mezi alternativními a klasickými mateřskými školami v oblastech hrubé motoriky, jemné motoriky, laterality, správných návyků při psaní, spontánní kresby, předmatematické průpravy, zrakového a sluchového vnímání. | cs |
dc.format | 49 s. (66 913 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71818 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | mateřská škola | cs |
dc.subject | předškolní dítě | cs |
dc.subject | cílená příprava | cs |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cs |
dc.title | Cílená příprava předškolních dětí v MŠ před vstupem do školy | cs |
dc.title.alternative | Targeted preparing children for elementary school | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on targeted preparing children for elementary school. The research was performed in the public kindergarten and alternative kindergarten in Pilsen. These were heterogeneous classes with fewer preschool children. In the bachelor thesis, there are described the methods, forms and style by which children are prepared to enter primary school. It seeks to compare the difference between alternative and public nursery schools in the areas of gross motorism, fine motoring, laterality, good writing habits, spontaneous drawings, pre-mathematical training, visual and auditory perceptions. | en |
dc.subject.translated | kindergarten | en |
dc.subject.translated | preschool child | en |
dc.subject.translated | targeted preparing | en |
dc.subject.translated | preschool education | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Plimlova_bakalarska_prace2.pdf | Plný text práce | 2,36 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
plimlova_suda.pdf | Posudek oponenta práce | 35,49 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
plimlova_novakova.pdf | Posudek vedoucího práce | 43,79 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
plimlova_prubeh.pdf | Průběh obhajoby práce | 54,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/28793
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.