Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorPlimlová, Lucie
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2017-9-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:10:49Z-
dc.date.available2016-6-20
dc.date.available2018-01-15T15:10:49Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-30
dc.identifier71818
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28793
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na cílenou přípravu dětí na vstup do základní školy. Výzkum byl proveden v klasické mateřské škole a alternativní mateřské škole v Plzni. Jednalo se o heterogenní třídy s menším počtem předškolních dětí. V práci jsou uvedeny metody, formy a styl, kterým jsou děti připravovány na vstup do základní školy. Snaží se porovnat rozdíl mezi alternativními a klasickými mateřskými školami v oblastech hrubé motoriky, jemné motoriky, laterality, správných návyků při psaní, spontánní kresby, předmatematické průpravy, zrakového a sluchového vnímání.cs
dc.format49 s. (66 913 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71818-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectcílená přípravacs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.titleCílená příprava předškolních dětí v MŠ před vstupem do školycs
dc.title.alternativeTargeted preparing children for elementary schoolen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on targeted preparing children for elementary school. The research was performed in the public kindergarten and alternative kindergarten in Pilsen. These were heterogeneous classes with fewer preschool children. In the bachelor thesis, there are described the methods, forms and style by which children are prepared to enter primary school. It seeks to compare the difference between alternative and public nursery schools in the areas of gross motorism, fine motoring, laterality, good writing habits, spontaneous drawings, pre-mathematical training, visual and auditory perceptions.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpreschool childen
dc.subject.translatedtargeted preparingen
dc.subject.translatedpreschool educationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Plimlova_bakalarska_prace2.pdfPlný text práce2,36 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
plimlova_suda.pdfPosudek oponenta práce35,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
plimlova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce43,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
plimlova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce54,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28793

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.