Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKlečková Gabriela, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorVaníčková, Eliška
dc.date.accepted2017-6-15
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:03Z-
dc.date.available2015-12-8
dc.date.available2018-01-15T15:11:03Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-28
dc.identifier68719
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28833
dc.description.abstractPráce se zabývá výukou a učením se anglického jazyka na demokratických školách. Zkoumá způsoby jakými je anglický jazyk vyučován a způsoby jakými se žáci anglický jazyk učí ve specifickém prostředí demokratických škol odlišném od tradičního školství. V teoretické části jsou objasněny hlavní pojmy a vysvětleny principy demokratického školství s uvedenými příklady dvou slavných demokratických škol. Na konci teoretické části se nachází informace o osvojování a učení se jazyka, které dokončují teoretickou část výzkumu. Výzkum, který byl uskutečněn pomocí pozorování a rozhovorů, ukázal, že i když se jednotlivé demokratické školy liší ve způsobech výuky anglického jazyka, nejdůležitější roli hraje nezáměrné učení, i když záměrné učení bylo také ve školách přítomno. Na základě výzkumu jsou odvozeny důsledky pro pedagogickou praxi.cs
dc.format59 s. (124 076 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoenen
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdemokratické školycs
dc.subjectsvobodné vzdělávánícs
dc.subjectsvobodné školycs
dc.subjecttradiční vzdělávánícs
dc.subjectvěkové mísenícs
dc.subjecthra a učenícs
dc.subjecthra a prácecs
dc.subjectsebeřízení ve vzdělávánícs
dc.subjectsociokraciecs
dc.subjectvnitřní motivacecs
dc.titleVýuka anglického jazyka na demokratických školáchcs
dc.title.alternativeEnglish Language Teaching at Democratic Schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with the topic of English language teaching and learning at democratic schools. The main purpose is to examine ways in which English is learnt and taught at democratic schools in their special learning environment different from traditional schooling. In the theoretical part, terms are clarified and basic principles of democratic schooling are explained in theory as well as examples of two famous democratic schools. At the end of the theoretical part, there is also information about English learning and acquisition theory to complete the theory base for the research. The research, realized by the means of observation and interviews, showed that although schools differed among each other in their ways of English language teaching, incidental learning played the most important role, though English lessons and intentional learning were present as well. Based on the results of the research, pedagogical implications are suggested.en
dc.subject.translateddemocratic schoolsen
dc.subject.translatedfree educationen
dc.subject.translatedfree schoolen
dc.subject.translatedtraditional educationen
dc.subject.translatedage mixingen
dc.subject.translatedplaying and learningen
dc.subject.translatedplay and worken
dc.subject.translatedself-directed educationen
dc.subject.translatedsociocracyen
dc.subject.translatedinner motivationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KAN)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace_ Vanickova_Democratic schools.pdfPlný text práce7,59 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova pos ved.pdfPosudek vedoucího práce600,46 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova pos opon.pdfPosudek oponenta práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Vanickova prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce399,27 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28833

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.