Název: Vizuální identita existujícího subjektu
Další názvy: Visual identity of existing subject
Autoři: Byrtusová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Fišerová Kristýna, Doc. MgA.
Oponent: Jedlička Martin
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28865
Klíčová slova: grafický design;branding;vizuální identita;logo;merkantilní tiskoviny;knižní edice;nakladatelství
Klíčová slova v dalším jazyce: graphic design;branding;visual identity;logo;merchandising;book edition;publishing company
Abstrakt: V mé diplomové práci jsem se zabývala vizuální identitou existujícího subjektu. Vybrala jsem si české nakladatelství Plus, pro nějž jsem rebrandingovala nejen logo, ale také merkantílie, propagační předměty a navrhla knižní edici včetně propagačního plakátu.
Abstrakt v dalším jazyce: In my Master's Thesis I've worked on corporate identity of real company. I've chosen Czech publishing company Plus. As core of my work was complex rebranding I designed also new merchandising, promo materials, poster and book edition.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KDE)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
dp_byrtusova_final.pdfPlný text práce22,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BYRTUSOVA_V.pdfPosudek vedoucího práce524,6 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BYRTUSOVA_O.pdfPosudek oponenta práce837,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
BYRTUSOVA.pdfPrůběh obhajoby práce288,92 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28865

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.