Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNěmec Ladislav, Doc. Ing. CSc.
dc.contributor.authorMráz, Lukáš
dc.contributor.refereeTánczos Zsolt, Ing.
dc.date.accepted2017-6-20
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:23Z-
dc.date.available2016-9-19
dc.date.available2018-01-15T15:11:23Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-6-2
dc.identifier71912
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28893
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá návrhem čtyřdobého atmosférického zážehového motoru s vysokým kompresním poměrem. Motor bude sloužit jako technologický demonstrátor víceválcového automobilového motoru. Jsou zde popsány současné automobilové motory. Hlavní část práce je věnována termodynamickému a konstrukčnímu návrhu motoru dle zadaných parametrů. Hlavní části motoru jsou ověřeny pevnostním výpočtem.cs
dc.format130 s. (24 000 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspalovací motorcs
dc.subjectkonstrukcecs
dc.subjecttermodynamický návrhcs
dc.subjectklikový mechanismuscs
dc.subjectvačkový mechanismuscs
dc.subjectcadcs
dc.subjectkompresní poměrcs
dc.subjectdownsizingcs
dc.titleČtyřdobý atmosférický zážehový motorcs
dc.title.alternativeFour-stroke naturally aspirated gasoline engineen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.thesis.degree-programStrojní inženýrstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with the design of a four-stroke naturally-aspirated gasoline engine with a high compression ratio. The engine will be used as a technological demonstration of a multi-cylinder automotive engine. Modern-day car engines are described here. The main part of this thesis is devoted to the thermodynamic and structural design of the engine according to the specified parameters. The main engine parts are verified by a material strength calculation.en
dc.subject.translatedinternal combustion engineen
dc.subject.translatedstructureen
dc.subject.translatedthermodynamic designen
dc.subject.translatedcrank mechanismen
dc.subject.translatedcam mechanismen
dc.subject.translatedcaden
dc.subject.translatedcompression ratioen
dc.subject.translateddownsizingen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_LUKAS_MRAZ_2017.pdfPlný text práce11,89 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mraz_posudek vedouciho.pdfPosudek vedoucího práce793,59 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mraz_posudek oponenta.pdfPosudek oponenta práce903,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mraz.pdfPrůběh obhajoby práce298,24 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28893

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.