Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorFričová, Jitka
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2017-1-31
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:42Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:42Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2016-12-12
dc.identifier67691
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/28932
dc.description.abstractCílem práce je formulace konkrétních doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni pomocí metod marketingového výzkumu focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. První část práce se věnuje pojmu vysoká škola, marketingové řízení a marketingový výzkum. Následně je rozebrána marketingová komunikace včetně online komunikace vysokých škol, ve které je zahrnuta i komparace webových stránek vybraného vzorku fakult vysokých škol. V další části práce jsou uvedeny výsledky z provedených výzkumů focus group, mystery shoppingu a dotazníkového šetření. V závěru práce jsou navržena jednotlivá doporučení pro zlepšení marketingové komunikace Fakulty ekonomické Západočeské univerzity v Plzni.cs
dc.format120 s. (196 185 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingové řízenícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectvysoká školacs
dc.titleSrovnání některých aspektů marketingové komunikace vybraných fakult vysokých školcs
dc.title.alternativeComparison of some marketing communication aspects of selected university facultiesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe goal of this work is to provide suggestion to improve marketing communication of the Faculty of Economis at University of West Bohemia using methods like focus group, mystery shopping or surveys. First part focuses on marketing control, universities and marketing research. Next the marketing communication and online communication is discussed, including comparison of websites of selected university faculties. Next part contains results of actual research. In the last part are proposed particular improvements to marketing communication applicable to Faculty of Economics at University of West Bohemia in Pilsen.en
dc.subject.translatedmarketing controlen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedonline communicationen
dc.subject.translateduniversityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Fricova.pdfPlný text práce2,9 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_V.pdfPosudek vedoucího práce941,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_O.pdfPosudek oponenta práce914,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Fricova_P.pdfPrůběh obhajoby práce159,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28932

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.