Název: Komunikační plán vybraného podniku
Další názvy: Communication plan of the chosen company
Autoři: Walterová, Monika
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Mičík Michal, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: diplomová práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/28980
Klíčová slova: agentura práce;komunikační plán;marketingová komunikace;situační analýza
Klíčová slova v dalším jazyce: employment agency;communication plan;marketing communication;situation analysis
Abstrakt: Cílem předložené diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro vybranou agenturu práce, která se zaměřuje na zprostředkování zaměstnání v Plzeňském kraji. V teoretické části práce je vypracován teoretický úvod do problematiky marketingové komunikace a komunikačního plánování. Následuje krátké představení vybrané agentury práce a popis hlavních činností této agentury. První fází komunikačního plánu je situační analýza, které je věnována samostatná kapitola. V rámci situační analýzy jsou provedeny dílčí analýzy PEST, analýza odvětví, analýza interního prostředí a marketingového mixu. Výstupy jsou využity pro sestavení matice SWOT, TOWS a IE. Následující kapitola obsahuje dotazníkové šetření a interpretaci výsledků. V závěru práce je sestaven návrh komunikačního plánu, který zahrnuje zbylé fáze: stanovení cílů komunikace, zvolení strategie a zhodnocení efektivity komunikačního plánu.
Abstrakt v dalším jazyce: The goal of the submitted diploma thesis is to create a communication campaign for the chosen employment agency. The agency is concerned with job recruitment in the region of Pilsen. The theory part consists of main issues: marketing communication and communication planning. In the following part there is an introduction of the chosen organisation and its content. The particular chapter is dedicated to the situational analysis which is the first phase of the communication plan. The partial analyses such as PEST, sector analysis, internal environment analysis and marketing mix are performed as a part of the situational analysis. The outputs are used to assemble the SWOT, TOWS, and IE matrices. The following chapter contains the questionnaire survey and the interpretation of the results. At the end of the thesis the draft of the communication plan is compiled. The plan includes the remaining phases: setting the communication goals, selecting the strategy and evaluating the effectiveness of the communication plan.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Walterova Monika Komunikacni plan.pdfPlný text práce2,18 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Walterova_O.pdfPosudek oponenta práce741,99 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Walterova_v.pdfPosudek vedoucího práce650,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Walterova_p.pdfPrůběh obhajoby práce193,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/28980

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.