Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorDoubková, Dominika
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-6
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.available2015-10-23
dc.date.available2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier67548
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29038
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na komunikaci se zákazníky prostřednictvím sociálních médií. Práce je rozdělena na teoretickou část, kde je vymezený pojem sociální média v kontextu technologie a marketingové komunikace. Jsou zde také uvedeny základní možnosti využití vybraných druhů sociálních médií v podnikovém sektoru. Další část této práce je zaměřena na představení analyzované společnosti a společnosti s ní porovnávané. V praktické části jsou jednotlivé druhy sociálních médií analyzovány v praxi. U každého druhu se nachází zhodnocení komunikace se zákazníky a doporučení pro její zlepšení.cs
dc.format66 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucs
dc.subjectmetriky měření sociálních médiícs
dc.subjectplzeňské městské dopravní podnikycs
dc.subjecta.scs
dc.subjectmíra interakcecs
dc.titleVyužití sociálních médií ve vybraných dopravních podnicíchcs
dc.title.alternativeUse of Social Media in Selected Transport Companiesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis focuses on communication with customers through social media. The thesis is divided into the theoretical part, where the concept of social media is defined in the context of technology and marketing communication. There are also presented basic possibilities of using selected types of social media in the corporate sector. Another part of this work is focused on introducing the analyzed company and the company with it. In the practical part, the different types of social media are analyzed in practice. For each type there is an assessment of communication with customers and recommendations for improvement.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarketing communication on the interneten
dc.subject.translatedmetrics measurements of social mediaen
dc.subject.translatedpilsen city transport companyen
dc.subject.translatedengagement rateen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP - Dominika DOUBKOVA.pdfPlný text práce1,99 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doubkova_v.pdfPosudek vedoucího práce679,89 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doubkova_o.pdfPosudek oponenta práce890,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Doubkova_p.pdfPrůběh obhajoby práce217,73 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29038

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.