Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorKubáňová, Daniela
dc.contributor.refereePetrtyl Jan, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:58Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71667
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29060
dc.description.abstractTéma bakalářské práce odpovídá názvu práce Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlí. Cílem teoretické části je vytvoření teoretické podkladu pro problematiku nákupního rozhodovacího procesu. Předmětem praktické části bylo dotazníkové šetření týkající se nákupního procesu při koupi brýlí, konkrétně zjištění vah důležitosti vybraných faktorů a charakteristik produktu. Cílem praktické části bylo dle realizovaného dotazníkového šetření analyzovat výběrový soubor a tvrzení stanovená na základě teoretického podkladu. Získané informace byly využity jakožto doporučení pro zvýšení efektivity prodeje pro provozovatele očních optik.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71667-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitel a zákazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující nákupní rozhodovací procescs
dc.subjectdioptrické brýlecs
dc.subjectproduktcs
dc.titleFaktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při výběru brýlícs
dc.title.alternativeFactors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glassesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedTheme of this bachelor thesis serves the purpose of the thesis title Factors influencing the decision making process of customers when choosing a pair of glasses. Goal of theoretical part is creating theoretical basics for problematic of decision making process. In practical part was survey concerning decision making process of buying glasses, particularly finding weigh of importance of choosed factors and characteristics of product. Goal of practical part was analyze selective file and claims based on theoretical basics by survey. Results from survey were used as recommendation to increase the sales effectiveness for opticians.en
dc.subject.translatedconsumer and customeren
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedfactors influencing the decision making processen
dc.subject.translatedglassesen
dc.subject.translatedproducten
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Kubanova.pdfPlný text práce789,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova_v.pdfPosudek vedoucího práce644,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova_o.pdfPosudek oponenta práce566,86 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Kubanova_p.pdfPrůběh obhajoby práce234,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29060

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.