Název: Využití nových médií v marketingové komunikaci vybrané fakulty
Další názvy: The usage of new media in marketing communication of chosen faculty
Autoři: Opatrná, Anežka
Vedoucí práce/školitel: Janeček Petr, Ing. Ph.D.
Oponent: Mičík Michal, Ing.
Datum vydání: 2017
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/29068
Klíčová slova: marketingová komunikace;nová média;projekt;internetový marketing;marketing ve školství
Klíčová slova v dalším jazyce: marketing communication;new media;project;internet marketing;marketing in education
Abstrakt: Tématem této bakalářské práce je "Využití nových médií v marketingové komunikaci vybrané fakulty". Vybranou fakultou je Fakulta ekonomická na Západočeské univerzitě v Plzni. Teoretická část se zabývá problematikou marketingové komunikace, internetového marketingu a marketingu ve školství. V praktické části je využito komparační analýzy pro srovnání nových médií u šesti konkurenčních ekonomických fakult včetně Fakulty ekonomické na Západočeské univerzitě. Zvolenými médii jsou blog, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn a Twitter. Na základě analýz jsou pro vybranou fakultu navrženy ideální přístupy ke správě nových médií. Na závěr práce je předložen marketingový projekt, který nabízí vytvoření marketingového týmu pro správu nových médií. Zahrnuje plán zahájení, rozplánování, propagaci, realizaci a kontrolu projektu.
Abstrakt v dalším jazyce: Topic of this bachelor thesis is "The usage of new media in marketing communication of chosen faculty". Selected faculty is the Faculty of Economics at the University of West Bohemia in Pilsen. The theoretical part is focused on issue of marketing communications, internet marketing and marketing in education. In the practical part is used comparative analysis for comparison of new media of six competitive economic faculties, including the Faculty of Economics at the University of West Bohemia. Selected medias are blog, Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn and Twitter. Based on the analysis of the selected faculty are suggested ideal approaches to the administration of new media. At the end of this thesis is submitted a marketing project that offers to create new marketing team for administration of new media on selected faculty. It includes the plan of initiation, planning, promotion, implementation and monitoring of the project.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace Anezka Opatrna.pdfPlný text práce1,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna_v.pdfPosudek vedoucího práce739,42 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna_o.pdfPosudek oponenta práce717,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Opatrna_p.pdfPrůběh obhajoby práce198,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29068

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.