Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorPiherová, Kristýna
dc.contributor.refereeOvesleová Hana, Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:54Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:54Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71767
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29070
dc.description.abstractPředložená práce je zaměřena na fenomén blogů. Jejím cílem je představit možnosti využití blogu jako moderního marketingového nástroje v cestovním ruchu. Teoretická část se zabývá historií a vývojem blogování, charakteristikou blogu, jejich členění, osobnostmi blogerů, marketingovým potenciálem blogů a možnosti spolupráce s blogery. Praktická část se věnuje bližšímu popisu a komparaci několika vybraných blogů a dotazníkovému šetření zaměřeného na čtenost a vliv českých blogů. V závěrečné části práce jsou uvedená praktická doporučení pro spolupráci podniků služeb cestovního ruchu.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectblogcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectspoluprácecs
dc.titleBlogy v cestovním ruchu - inovativní marketingová komunikacecs
dc.title.alternativeBlogs in Tourism - innovative aproach to marketing communicationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the blog phenomenom. The objective of this thesis is to introduce blogs as an innovative marketing tool in tourism. The theoretical part deals with the history and the development of blogging, the characteristic of blogs, their categorization, types of bloggers, marketing potencial of blogs and the ways of collaboration between bloggers and companies. The practical part is devoted to more detailed description and comparison of several selected blogs and to the questionnare survey focused on a number of readers and an influence of Czech blogs. There are practical recommendations fot the tourism enterprises cooperation introduced at the end of the thesis.en
dc.subject.translatedblogen
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedadvertisementen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedcollaborationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Piherova_BP.pdfPlný text práce1,65 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Piherova_v.pdfPosudek vedoucího práce818,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Piherova_o.pdfPosudek oponenta práce180,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Piherova_p.pdfPrůběh obhajoby práce198,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29070

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.