Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorZelenka Lenka, Ing.
dc.contributor.authorZajícová, Lenka
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing.
dc.date.accepted2017-6-8
dc.date.accessioned2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.available2016-10-21
dc.date.available2018-01-15T15:11:55Z-
dc.date.issued2017
dc.date.submitted2017-4-24
dc.identifier71800
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29080
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá faktory, které ovlivňují rozhodovací proces zákazníka při koupi mobilního telefonu. Cílem této práce byla identifikace faktorů, které mají nejpodstatnější vliv na nákupní chování zákazníka. První část obsahuje teoretické pojetí daného tématu, ve kterém jsou vymezeny základní pojmy, které jsou klíčové k pochopení problematiky nákupního procesu. Pro zjištění hlavních faktorů byl proveden empirický výzkum prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě výsledků výzkumu byla formulována praktická doporučení pro společnosti.cs
dc.format55 s. (100 018 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=71800-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectrozhodovací procescs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující rozhodovací procescs
dc.subjectmobilní telefoncs
dc.titleFaktory ovlivňující rozhodovací proces zákazníka při nákupu mobilního telefonucs
dc.title.alternativeFactors influencing purchasing decision-making process when purchasing a mobile phoneen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with factors influencing decision-making process of the consumer when purchasing a mobile phone. The goal of this thesis was to identify factors that are the most influential for the purchasing manners of the customer. The first part includes theoretical concept of the topic, where we stated the basic terms, which are crucial for understanding the issues of the purchasing process. To find out the main factors, we carried out an empirical research through a questionnaire construction. Based on the data that we found out, we formulated practical recommendations for companies.en
dc.subject.translatedconsumeren
dc.subject.translateddecision-making processen
dc.subject.translatedcostumer bahavioren
dc.subject.translatedfactors influencing decision-making processen
dc.subject.translatedmobile phoneen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Zajicova_Lenka.pdfPlný text práce1,95 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajicova_v.pdfPosudek vedoucího práce584,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajicova_o.pdfPosudek oponenta práce687,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Zajicova_p.pdfPrůběh obhajoby práce185,67 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29080

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.