Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Bílý, Bohuslav | |
dc.contributor.editor | Honzíková, Jarmila | |
dc.contributor.editor | Simbartl, Petr | |
dc.date.accessioned | 2018-09-05T07:46:21Z | - |
dc.date.available | 2018-09-05T07:46:21Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | HONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 44. ISBN 978-80-261-0793-4. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0793-4 | |
dc.identifier.uri | http://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/29869 | |
dc.identifier.uri | http://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno byo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace. | cs |
dc.format | 1 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.ispartofseries | Olympiáda techniky Plzeň 2018 | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | 3D modelování | cs |
dc.subject | interaktivní animace | cs |
dc.subject | modelovací software | cs |
dc.subject | herní jádro | cs |
dc.subject | C# skriptování | cs |
dc.subject | modifikátor | cs |
dc.title | Tvorba interaktivní 3D animace | cs |
dc.title.alternative | Creation of an interactive 3D animation | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview of the Game Engines, different kinds and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive animation. | en |
dc.subject.translated | 3D modelling | en |
dc.subject.translated | interactive animation | en |
dc.subject.translated | modelling software | en |
dc.subject.translated | game engine | en |
dc.subject.translated | C# scripting | en |
dc.subject.translated | modificator | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Olympiáda techniky Plzeň 2018 Olympiáda techniky Plzeň 2018 |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bily.pdf | Plný text | 351,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/29897
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.