Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorBílý, Bohuslav
dc.contributor.editorHonzíková, Jarmila
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2018-09-05T07:46:21Z-
dc.date.available2018-09-05T07:46:21Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationHONZÍKOVÁ, Jarmila a Petr SIMBARTL, eds. Olympiáda techniky Plzeň 2018: Sborník abstraktů z mezinárodní studentské odborné konference: 22.5.–23.5. 2018 Vienna House Easy Pilsen. 1. vyd. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni, 2018, s. 44. ISBN 978-80-261-0793-4.cs
dc.identifier.isbn978-80-261-0793-4
dc.identifier.urihttp://www.zcu.cz/export/sites/zcu/pracoviste/vyd/online/ot2018-abstracts.pdf
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/29869
dc.identifier.urihttp://files.olympiadatechniky.cz/ot2018-abstracts.pdf
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno byo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace.cs
dc.format1 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.ispartofseriesOlympiáda techniky Plzeň 2018cs
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subject3D modelovánícs
dc.subjectinteraktivní animacecs
dc.subjectmodelovací softwarecs
dc.subjectherní jádrocs
dc.subjectC# skriptovánícs
dc.subjectmodifikátorcs
dc.titleTvorba interaktivní 3D animacecs
dc.title.alternativeCreation of an interactive 3D animationen
dc.typekonferenční příspěvekcs
dc.typeconferenceObjecten
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedThe thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview of the Game Engines, different kinds and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive animation.en
dc.subject.translated3D modellingen
dc.subject.translatedinteractive animationen
dc.subject.translatedmodelling softwareen
dc.subject.translatedgame engineen
dc.subject.translatedC# scriptingen
dc.subject.translatedmodificatoren
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Olympiáda techniky Plzeň 2018
Olympiáda techniky Plzeň 2018

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bily.pdfPlný text351,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/29897

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.