Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHeller, Petr
dc.contributor.authorDavídek, Libor
dc.contributor.refereeBrož, František
dc.date.accepted2012-08-23
dc.date.accessioned2013-11-05T12:01:18Z
dc.date.available2011-09-19cs
dc.date.available2013-11-05T12:01:18Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-06-29
dc.identifier48349
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3002
dc.description.abstractTato bakalářská práce ( dále jen "BP") obsahuje rešeršní studii provozu dvoupodlažních vozů, vč. jednotek (dále jen jednotek), provozovaných ve vybraných státech v Evropě. Cílem "BP" bylo porovnání jednotek v hlavních parametrech, které jsem učinil v článku 5 a 6 "BP". Dalším cílem byla studie vlastního řešení návrhu jednotky. Vlastní řešení jsem rozpracoval na základě fiktivních požadavků zákazníka, dopravce a objednavatele. Po důkladné analýze jsem se rozhodnul pro návrh vratné dvoupodlažní soupravy Push-Pull s využitím lokomotivy III. generace E 109E. V závěru "BP" jsem pojednal v obecné rovině o smyslu provozování dvoupodlažního uspořádání jednotek.cs
dc.format39 s. (74 671 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdvoupodlažní jednotkacs
dc.subjectvratná soupravacs
dc.subjectparametrcs
dc.subjectkonstrukcecs
dc.subjectvýkoncs
dc.subjectrychlostcs
dc.subjectkapacitacs
dc.subjectrekuperacecs
dc.subjectnízkopodlažnostcs
dc.subjectergonomiecs
dc.subjectklimatizacecs
dc.subjectprovozcs
dc.subjectobnovacs
dc.titleProvoz dvoupatrových vozů v Evropěcs
dc.title.alternativeTraffic of double-decker cars in Europeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojnícs
dc.description.departmentKatedra konstruování strojůcs
dc.thesis.degree-programStrojírenstvícs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor work contains the research study of the two - stage vehicles (double-deckers) operation including units run in the chosen states in Europe. The aim of this work was to compare the units in main parameters which I made in the article 5 and 6 of this work. The next aim was the study of the units proposal solution. I worked up the solution on the basis of the customers, carriers, and clients fictitious requirements. After a careful analysis I decided for the proposal of the returnable two-stage unit Push-Pull with the use of the 3rd generation locomotive E 109E. In the end of this work I dealt with the meaning of the two-stage units operation in general meaning.en
dc.subject.translatedtwo-stage uniten
dc.subject.translatedreturnable uniten
dc.subject.translatedparameteren
dc.subject.translatedconstructionen
dc.subject.translatedpoweren
dc.subject.translatedspeeden
dc.subject.translatedcapacityen
dc.subject.translatedrecuperationen
dc.subject.translatedlow-flooren
dc.subject.translatedergonomicsen
dc.subject.translatedair conditioningen
dc.subject.translatedoperationen
dc.subject.translatedrenewalen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BAKALARKA_DAVIDEK_2012.pdfPlný text práce2,81 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek vedouciho - Davidek.pdfPosudek vedoucího práce1,13 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek oponenta - Davidek.pdfPosudek oponenta práce895 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Davidek.pdfPrůběh obhajoby práce1,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3002

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.