Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Heller, Petr | |
dc.contributor.author | Davídek, Libor | |
dc.contributor.referee | Brož, František | |
dc.date.accepted | 2012-08-23 | |
dc.date.accessioned | 2013-11-05T12:01:18Z | |
dc.date.available | 2011-09-19 | cs |
dc.date.available | 2013-11-05T12:01:18Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.date.submitted | 2012-06-29 | |
dc.identifier | 48349 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/3002 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce ( dále jen "BP") obsahuje rešeršní studii provozu dvoupodlažních vozů, vč. jednotek (dále jen jednotek), provozovaných ve vybraných státech v Evropě. Cílem "BP" bylo porovnání jednotek v hlavních parametrech, které jsem učinil v článku 5 a 6 "BP". Dalším cílem byla studie vlastního řešení návrhu jednotky. Vlastní řešení jsem rozpracoval na základě fiktivních požadavků zákazníka, dopravce a objednavatele. Po důkladné analýze jsem se rozhodnul pro návrh vratné dvoupodlažní soupravy Push-Pull s využitím lokomotivy III. generace E 109E. V závěru "BP" jsem pojednal v obecné rovině o smyslu provozování dvoupodlažního uspořádání jednotek. | cs |
dc.format | 39 s. (74 671 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | dvoupodlažní jednotka | cs |
dc.subject | vratná souprava | cs |
dc.subject | parametr | cs |
dc.subject | konstrukce | cs |
dc.subject | výkon | cs |
dc.subject | rychlost | cs |
dc.subject | kapacita | cs |
dc.subject | rekuperace | cs |
dc.subject | nízkopodlažnost | cs |
dc.subject | ergonomie | cs |
dc.subject | klimatizace | cs |
dc.subject | provoz | cs |
dc.subject | obnova | cs |
dc.title | Provoz dvoupatrových vozů v Evropě | cs |
dc.title.alternative | Traffic of double-decker cars in Europe | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta strojní | cs |
dc.description.department | Katedra konstruování strojů | cs |
dc.thesis.degree-program | Strojírenství | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor work contains the research study of the two - stage vehicles (double-deckers) operation including units run in the chosen states in Europe. The aim of this work was to compare the units in main parameters which I made in the article 5 and 6 of this work. The next aim was the study of the units proposal solution. I worked up the solution on the basis of the customers, carriers, and clients fictitious requirements. After a careful analysis I decided for the proposal of the returnable two-stage unit Push-Pull with the use of the 3rd generation locomotive E 109E. In the end of this work I dealt with the meaning of the two-stage units operation in general meaning. | en |
dc.subject.translated | two-stage unit | en |
dc.subject.translated | returnable unit | en |
dc.subject.translated | parameter | en |
dc.subject.translated | construction | en |
dc.subject.translated | power | en |
dc.subject.translated | speed | en |
dc.subject.translated | capacity | en |
dc.subject.translated | recuperation | en |
dc.subject.translated | low-floor | en |
dc.subject.translated | ergonomics | en |
dc.subject.translated | air conditioning | en |
dc.subject.translated | operation | en |
dc.subject.translated | renewal | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KKS) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BAKALARKA_DAVIDEK_2012.pdf | Plný text práce | 2,81 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek vedouciho - Davidek.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,13 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek oponenta - Davidek.pdf | Posudek oponenta práce | 895 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Davidek.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,09 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/3002
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.