Title: | Architektura a implementace webové hry pro více hráčů |
Other Titles: | Architecture and implementation of a web multiplayer game |
Authors: | Štěpánek, Martin |
Advisor: | Brada, Přemysl |
Referee: | Vaněček, Petr |
Issue Date: | 2012 |
Publisher: | Západočeská univerzita v Plzni |
Document type: | diplomová práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/3078 |
Keywords: | počítačové hry;game design;softwarová architektura;servisně orientovaná architektura;webová aplikace;.NET |
Keywords in different language: | videogames;game design;softwarová architektura;service-oriented architecture;webová aplikace;.NET |
Abstract: | Tato práce se zabývá návrhem a implementací webové on-line hry pro více hráčů, vyvíjené jako studentský projekt na Katedře informatiky a výpočetní techniky Fakulty aplikovaných věd Západočeské univerzity v Plzni. Projekt s názvem Space Traffic má za cíl zlepšit povědomé o uvedené katedře mezi žáky středních škol a také prezentovat práci studentů. Tato práce zhodnocuje game design vyvíjené hry a navrhuje změny a vylepšení. Také předkládá softwarovou architekturu hry jako modulární webové aplikace, založené na technologii Microsoft .NET. Její klíčové elementy byly implementovány týmem studentů běhěm akademického roku 2011/2012. Tato práce se také zmiňuje o vybraných tématech, týkajících se počítačových her a game designu. V závěru práce uvádí návrhy a doporučení pro další pokračování projektu. |
Abstract in different language: | This thesis deals with design and implementation of web multiplayer online game developed as student project on Department of Computer Science and Engineering, University of West Bohemia in Pilsen. The project called Space Traffic aims to improve publicity of the said department among the high school students and also to present work of it's own students. This work reviews existing game design of developed game and proposes changes and improvements. It also presents base architecture of developed game as modular web application build on Microsoft .NET technology. Key elements of this architecture were implemented with team of students during the academic year 2011/2012. This work also mentions some selected topics about videogames and game design. At the end it provides suggestions and recommendations for further continuation of the project. |
Rights: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Appears in Collections: | Diplomové práce / Theses (KIV) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mstepanek-dp-2012.pdf | Plný text práce | 3,34 MB | Adobe PDF | View/Open |
A10N0109Pposudek-ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 285,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
A10N0109Pposudek-op.pdf | Posudek oponenta práce | 436,07 kB | Adobe PDF | View/Open |
A10N0109Pobhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 190,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11025/3078
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.