Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř, Jan
dc.contributor.authorPohlová, Katrin
dc.contributor.refereeJežek, Jiří
dc.date.accepted2012-06-04
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:11Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:11Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier44836
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3091
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá marketingovými aktivitami města Žatce. Město Žatec disponuje obrovským potenciálem, který není naplno využit. Proto je tedy hlavním cílem práce, vytvoření návrhů marketingových aktivit, které by mohly pozitivně ovlivnit cestovní ruch v Žatci s výhledem do roku 2015. Aby byl naplněn cíl práce, byla zpracována Situační analýza následovaná marketingovým mixem, soustředěným na pohled 7P a kvůli komplexnosti marketingového mixu jej doplňuje pohled 4C. Výstup této bakalářské práce bude předložen zástupcům města Žatce jako podklad pro nové možnosti cestovního ruchu v lokalitě.cs
dc.format53 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectŽateccs
dc.subjectturistické informační centrumcs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectpamátkycs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketingové aktivitycs
dc.titleNávrhy marketingových aktivit pro město Žatec v oblasti cestovního ruchu v letech 2012 - 2015cs
dc.title.alternativeSuggestions for tourism marketing activities of Žatec for 2012-2015en
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on marketing activities of Žatec city. Žatec city disposes with significant potential, which is not used in full measure. Therefore, the main goal of this work is to create disposals for marketing activities, which could positively influence tourism in Zatec during the period until 2015. To reach the goal I prepared the situational analysis followed with marketing mix concentrated on 7P view and amended with 4P view due to complexity of marketing mix. The result of my bachelor work will be provided to Žatec Town hall representatives for purposes of the new possibilities how to increase tourism in this locality.en
dc.subject.translatedŽatecen
dc.subject.translatedtourist information centeren
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedmarketing activitiesen
dc.subject.translatedsightsen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Pohlova - PDF.pdfPlný text práce495,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pohlova v.pdfPosudek vedoucího práce698,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pohlova o.pdfPosudek oponenta práce582,01 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pohlova o.PDFPrůběh obhajoby práce103,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3091

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.