Název: The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain
Další názvy: The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain
Autoři: Donátová, Karolína
Vedoucí práce/školitel: Tihelková Alice, PhDr. Ph.D.
Oponent: Hostýnek Tomáš
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31418
Klíčová slova: velká británie;všeobecné střední školy;střední školy;školní systém;záchytné oblasti;náboženské všeobecné střední školy;smíšené třídy;podvodné přihlášky do školy;theresa may;gymnázia
Klíčová slova v dalším jazyce: great britain;comprehensive schools;secondary schools;school system;catchment area;faith comprehensive schools;mixed-ability class;fraudulent school applications;theresa may;grammar schools
Abstrakt: Cílem bakalářské práce "Počáteční a současné problémy všeobecného vzdělávání v Británii" je nastínit historii britského vzděláváním, jeho strukturu a vytyčit jeho významné soudobé problémy a kontroverze. Hlavním záměrem práce je nashromáždit informace a výpovědi skupin i jednotlivců, které jsou dostupné v různých zdrojích, převážně však ze článků a školských periodik pro aktuálnost tématu, na jejichž základě lze v závěru vyhodnotit pravdivost nebo nepravdivost stanovené hypotézy. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretickou a praktickou, které jsou propojené a navzájem se doplňují. Teoretická část poskytuje důležité informace o historii britského vzdělávání a jeho struktuře, o původních myšlenkách systému, až po stanovení vybraných současných témat. Nastínění problémů uvede čtenáře do praktické části, kde jsou jednotlivé záležitosti studovány do hloubky, a na jejíchž základě je v závěru práce vyhodnocena pravdivost stanovené hypotézy.
Abstrakt v dalším jazyce: The aim of the bachelor thesis "The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain" is to outline the history of British education, its structure and to define its contemporary problems and controversies. The main intention of the work is to gather information and statements from groups and individuals which are available from various sources, but predominantly from articles and educational journals for the currency of the topic. On this basis it is possible to evaluate the verity of the stated hypothesis. The thesis is divided into two main parts theoretical and practical, which are interlinked and complement each other. The theoretical part provides important information concerning the history of British education and its structure, original ideas of the system up to the determination of the chosen current topics. Outlining the issues introduces the reader into the practical part of the thesis where the individual problems are studied deeply and provide the basis of which the truth of the hypothesis is evaluated at the end of the thesis.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Karolina Donatova - The Origins and Current Issues of Comprehensive Education in Britain - bp 2017.pdfPlný text práce989,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce472,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - oponent.pdfPosudek oponenta práce604,48 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Donatova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce276,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31418

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.