Název: Comparative analysis of English language usage on websites of two foreign supermarkets operating in the Czech republic with commentary and glossary
Další názvy: Comparative analysis of English language usage on websites of two foreign supermarkets operating in the Czech republic with commentary and glossary
Autoři: Pihrtová, Michaela
Vedoucí práce/školitel: Kumar Alok, M.A.
Oponent: Dworak Joanna Katarzyna
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31438
Klíčová slova: maloobchod;maloobchod v české republice;maloobchodní formát;jazyková analýza;podstatné jméno;přídavné jméno;sloveso;kolokace;užití jazyka;webová stránka;rozkazovací způsob;elipsa;trpný rod;věta tázací
Klíčová slova v dalším jazyce: retail;retail in the czech republic;retail format;language analysis;noun;adjective;verb;collocation;language usage;website;imperative;ellipsis;passive voice;interrogative sentence
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá tématem maloobchodu v České republice se zaměřením na maloobchodní formát supermarkety. Jejím cílem je analyzovat používání anglického jazyka na webových stránkách dvou zahraničních supermarketů fungujících na českém trhu. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je věnována předmětu maloobchodu a slovním druhům v anglickém jazyce. Definuje pojem maloobchod, udává stručné informace o maloobchodu na českém trhu, představuje dva vybrané maloobchodní prodejce a popisuje jejich současnou pozici na českém trhu. Dále jsou popsány slovní druhy podstatné jméno, přídavné jméno a sloveso. Praktická část zahrnuje analýzu vybraných gramatických jevů a slovní zásoby na webových stránkách a po ní následuji komentář s glosářem.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the topic of retailing in the Czech Republic with focus on the retail format of supermarkets and its aim is to analyse the English language usage on the website of two foreign supermarkets operating on the Czech market. The thesis itself is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is dedicated to the subject of retailing and the word classes in English. It defines the term retailing, gives brief information about retailing in the Czech market and the two chosen retailers are introduced and their current position in the Czech market is described. The word classes nouns, adjectives and verbs are described. The practical part involves the analysis of chosen grammatical aspects and vocabulary usage on the websites and is followed by commentary and glossary.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bachelor Thesis Pihrtova.pdfPlný text práce476,69 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pihrtova - vedouci.pdfPosudek vedoucího práce480,97 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pihrtova - oponent.pdfPosudek oponenta práce443,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Pihrtova - obhajoba.pdfPrůběh obhajoby práce269,09 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31438

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.