Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorEger, Ludvík
dc.contributor.authorNěmcová, Petra
dc.contributor.refereePetrtyl, Jan
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:32:02Z-
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:32:02Z-
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-05-04
dc.identifier48594
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3147
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá event marketingem Plzeňského Prazdroje. Z informací získaných na základě teoretických poznatků o marketingu velkých firem, event marketingu a plánování event marketingové strategie usiluje o stanovení předpokladů pro zdárný průběh event marketingové akce a následně jej porovnává s hudebním festivalem Léto v Prazdroji 2011, který pořádá na svou propagaci Plzeňský Prazdroj, a. s. V závěru práce byly všechny získané informace shrnuty, definovány klady a zápory pořádání event marketingových akcí a navrhnuty nápady na zlepšení.cs
dc.format50 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjectevent marketingová strategiecs
dc.titleEvent marketingcs
dc.title.alternativeEvent marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra marketingu, obchodu a služebcs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe subject of this bachelor thesis focus on event marketing of Plzeňský Prazdroj, a.s. The thesis is dealing with information and data gained in theoretical literature about marketing, event marketing and strategy planning in big companies. The main object is to provide premises for successful holding an event marketing action and to confrontate them subsequently with music festival Léto v Prazdroji 2011, witch is hold for promotion by Plzeňský Prazdroj, a.s. All the information was summarized in the conclusion, afterwards defined positives and negatives during holding an event marketing action and then recommended some suggestions and ideas for improvement.en
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedevent marketingen
dc.subject.translatedevent marketing actionen
Appears in Collections:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BP_Nemcova.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFView/Open
Nemcova - V.pdfPosudek vedoucího práce1,18 MBAdobe PDFView/Open
Nemcova - O.pdfPosudek oponenta práce1,38 MBAdobe PDFView/Open
Nemcova.pdfPrůběh obhajoby práce171,55 kBAdobe PDFView/Open


Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11025/3147

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.