Název: Lidová a umělá píseň v učebnicích hudební výchovy pro žáky staršího školního věku
Další názvy: Folk and modern songs in music textbooks for students older school age
Autoři: Bošková, Kateřina
Vedoucí práce/školitel: Mandysová Daniela, Doc. PaedDr.
Oponent: Feiferlíková Romana, Mgr. et Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31639
Klíčová slova: píseň;hudba;lidovost;hudebnost;umění;interpret;autor
Klíčová slova v dalším jazyce: song;music;popularity;musicality;art;interpreter;author
Abstrakt: Tématem mé bakalářské práce je Lidová a umělá píseň v učebnicích hudební výchovy pro žáky staršího školního věku. Práce je rozdělena na dvě části. První část je teoretická, kde popisuji Lidovou a umělou píseň, dále hudební výchovu jako předmět na základní škole a také učebnice hudební výchovy. Druhá část práce je praktická. Zde zkoumám pomocí kvantitativního výzkumu, jaké jsou oblíbené písně v učebnicích hudební výchovy nebo zda využívají jiný učební materiál během výuky.
Abstrakt v dalším jazyce: The topic of my Bachelor Thesis is Folk and modern song in music textbooks for students older school. The thesis is divided into two parts. The first part is theoretical, describing the Folk and Artificial Songs, music as a subject at elementary school and also textbooks of music education. The second part of the thesis is practical. Here I study through quantitative research what are the favorite songs in music textbooks or whether they use other learning material during lessons.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KHK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Boskova-2018.pdfPlný text práce2,28 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boskova_posudek_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce2,09 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Boskova_posudek_oponent.pdfPosudek oponenta práce3,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Obhajoba_Boskova.pdfPrůběh obhajoby práce338,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31639

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.