Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorŠafránková Dagmar, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorJelínková, Lenka
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.available2017-6-12
dc.date.available2019-03-15T10:13:19Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier73844
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31658
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na problematiku postojů učitelů/ek MŠ a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí, které patří k nejstěžejnějším tématům předškolní pedagogiky posledních let. Teoretická část specifikuje historii předškolního vzdělávání, jednotlivá vývojová období předškolního dítěte, podmínky vzdělávání pro dvouleté děti a požadavky Rámcového vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání. Praktická část již zkoumá samotné postoje pedagogů i učitelů, a to za pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů. Dále pak zjišťuje hlavní nedostatky při vzdělávání dvouletých dětí, materiální připravenost mateřských škol pro tuto věkovou kategorii a hlavní důvody, proč rodiče umisťují dvouleté děti do mateřských škol.cs
dc.format50 s. (63 275 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmateřská školacs
dc.subjectpředškolní dítěcs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávánícs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectdvouleté dítěcs
dc.subjectrodičecs
dc.subjectučitelécs
dc.titlePostoje učitelů/-ek MŠ a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětícs
dc.title.alternativeIssues of attitudes of teachers and parents toward education of two-years old childrenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focuses on issues of attitudes of teachers and parents toward education of two-years old children. It is one of the most important topics of preschool pedagogy in recent years. The theoretical part specifies the history of preschool education, the devopmental period od the pre-school child, the conditions of education of two-years old children, the requirements of the Framework Educational Program for preschool education. The practical part examines the attitudes of teachers and parents, using questionnaire surveys and interviews. It also identifies the main imperfections in the education of two-years old children, the material readiness for this age category and the main reasons why parents place two years old children in kindergarten.en
dc.subject.translatedkindergartenen
dc.subject.translatedpre-school childen
dc.subject.translatedframework educational program for preschool educationen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedtwo-years old childrenen
dc.subject.translatedparentsen
dc.subject.translatedteachersen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Jelinkova_Lenka_BP.pdfPlný text práce2,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jelinkova VP.pdfPosudek vedoucího práce654,06 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jelinkova OP.pdfPosudek oponenta práce584,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jelinkova O.pdfPrůběh obhajoby práce419,28 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31658

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.