Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Podpera Milan, Mgr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Peroutková, Kateřina | |
dc.date.accepted | 2018-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:13:20Z | - |
dc.date.available | 2017-6-12 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:13:20Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-19 | |
dc.identifier | 74088 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31660 | |
dc.description.abstract | V teoretické části se zaměřuji na předškolní věk a s ním spojené vytváření pravidel a prosociální chování. V praktické části se zaměřuji na to, jak v mateřských školách vytvářejí pravidla mezilidského chování. Jak se dětem daří tyto pravidla dodržovat. Jaký má učitelka vztah a přístup k dětem a děti k sobě navzájem. Pomocí realizace integrovaného bloku bylo mojí snahou podpořit vzájemné prosociální chování a empatii dětí. | cs |
dc.format | 46 s., Xx s. (94 287 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.relation.isreferencedby | https://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74088 | - |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | předškolní věk | cs |
dc.subject | socializace | cs |
dc.subject | emoce | cs |
dc.subject | empatie | cs |
dc.subject | prosociální chování | cs |
dc.subject | efektivní komunikace | cs |
dc.subject | pravidla | cs |
dc.title | Podpora prosociálního chování: vytváření pravidel ve vybraných mateřských školách | cs |
dc.title.alternative | Support Prosocial Behavior: Creating Rules in Selected Kindergartens | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | In the theoretical part, I focus on pre-school age and associated rules and prosocial behavior. In the practical part, I focus on how to create rules of interpersonal behavior in kindergartens. How can children keep these rules. How does a teacher have a relationship and approach to children and children with each other. Through the implementation of the integrated block, my efforts were to support mutual pro-social behavior and empathy of children. | en |
dc.subject.translated | pre-school age | en |
dc.subject.translated | socialization | en |
dc.subject.translated | emotions | en |
dc.subject.translated | empathy | en |
dc.subject.translated | prosocial behavior | en |
dc.subject.translated | effective communication | en |
dc.subject.translated | rules | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
BP_Finale_KP PDF.pdf | Plný text práce | 4,31 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Peroutkova VP.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,02 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Peroutkova OP.pdf | Posudek oponenta práce | 617,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Peroutkova O.pdf | Průběh obhajoby práce | 332,32 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31660
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.