Název: Mapování životních cest rodin dětí předškolního věku s Downovým syndromem
Další názvy: Mapping life journeys of families with pre-school aged children with Down syndrome
Autoři: Prokopcová, Tereza
Vedoucí práce/školitel: Káňová Šárka, Mgr. Ph.D.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/31663
Klíčová slova: mentální postižení;downův syndrom;vývoj dítěte s downovým syndromem;rodina;mateřská škola
Klíčová slova v dalším jazyce: mental disability;down syndrome;evolution of child with down syndrome;family;kindergarten
Abstrakt: Bakalářská práce se zabývá tématem mapování životních cest rodin dětí v předškolním věku s Downovým syndromem. Cílem práce bylo zmapovat životní cesty vybraných lidí s Downovým syndromem v období předškolního věku z pohledu jejich rodin. Teoretická část slouží k vysvětlení základních pojmů. V návaznosti na ni je popisována metodologie výzkumného šetření. Výzkumné šetření probíhalo s vybranými respondenty, kterým se narodilo dítě s Downovým syndromem. Výsledky výzkumného šetření vycházejí z výpovědí respondentů.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor's thesis looks into life journeys of pre-school aged children with Down syndrome. The aim of this thesis is to document life journeys of selected children with Down syndrome mainly from their family's point of view. The theoretical part describes basic terms and methods of research used. The research is based on interviews with parents who are raising children with Down syndrome.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakala_r_ska_ pra_ce - Prokopcova_ Tereza.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopcova VP.pdfPosudek vedoucího práce1,01 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopcova OP.pdfPosudek oponenta práce488,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prokopcova O.pdfPrůběh obhajoby práce394,04 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31663

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.