Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Mainz Denis, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Bílý, Bohuslav | |
dc.date.accepted | 2018-6-12 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:14:54Z | - |
dc.date.available | 2017-6-14 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:14:54Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-4-27 | |
dc.identifier | 73552 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/31870 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno bylo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace. | cs |
dc.format | 56 s., III (71 338) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | 3d modelování | cs |
dc.subject | interaktivní animace | cs |
dc.subject | modelovací systémy | cs |
dc.subject | herní jádrá | cs |
dc.subject | c# skriptování | cs |
dc.subject | modifikátor | cs |
dc.title | Tvorba interaktivní 3D animace | cs |
dc.title.alternative | Creation of an interactive 3D animation | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview od the Game Engines, different kind and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive annimation. | en |
dc.subject.translated | 3d modeling | en |
dc.subject.translated | interactive animation | en |
dc.subject.translated | modeling software | en |
dc.subject.translated | game engine | en |
dc.subject.translated | c# scripting | en |
dc.subject.translated | modificator | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bohuslav Bily - 3D interaktivni animace.pdf | Plný text práce | 3,12 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Hodnoceni BP - Bohuslav Bily (2018).pdf | Posudek vedoucího práce | 5,66 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek Bily.pdf | Posudek oponenta práce | 191,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Bily596.pdf | Průběh obhajoby práce | 302,07 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/31870
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.