Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMainz Denis, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorBílý, Bohuslav
dc.date.accepted2018-6-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:14:54Z-
dc.date.available2017-6-14
dc.date.available2019-03-15T10:14:54Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-27
dc.identifier73552
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/31870
dc.description.abstractBakalářská práce obsahuje seznámení s 3D modelováním, různými druhy 3D modelovacích softwarů a následnou tvorbu modelů s vybraným modelovacím software, kterým se stal Blender. Druhá polovina práce se zabývá problematikou herních jader, jejich druhy a následně výběrem. Vybráno bylo herní jádro Unity a následně v něm vytvořena 3D interaktivní animace.cs
dc.format56 s., III (71 338)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subject3d modelovánícs
dc.subjectinteraktivní animacecs
dc.subjectmodelovací systémycs
dc.subjectherní jádrács
dc.subjectc# skriptovánícs
dc.subjectmodifikátorcs
dc.titleTvorba interaktivní 3D animacecs
dc.title.alternativeCreation of an interactive 3D animationen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis contains introduction to 3D modeling, different types of 3D modeling software and creation of the actual models using the chosen modeling software which is Blender. Second half of the thesis is focused on the overview od the Game Engines, different kind and actual selection of the Engine. Unity was chosen as the most suitable Engine and was used to create 3D interactive annimation.en
dc.subject.translated3d modelingen
dc.subject.translatedinteractive animationen
dc.subject.translatedmodeling softwareen
dc.subject.translatedgame engineen
dc.subject.translatedc# scriptingen
dc.subject.translatedmodificatoren
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bohuslav Bily - 3D interaktivni animace.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Hodnoceni BP - Bohuslav Bily (2018).pdfPosudek vedoucího práce5,66 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Bily.pdfPosudek oponenta práce191,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Bily596.pdfPrůběh obhajoby práce302,07 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/31870

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.