Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stašková Naděžda, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Dobrovolná, Pavla | |
dc.date.accepted | 2018-9-11 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:15:47Z | - |
dc.date.available | 2016-5-27 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:15:47Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2017-6-20 | |
dc.identifier | 69575 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32003 | |
dc.description.abstract | Práce je zaměřena na vývoj realizace foneticko-fonologických aspektů mluveného projevu studentů anglického jazyka na různých úrovních během jejich studia na základní škole. Vychází ze čtení textů navržených pro jednotlivé úrovně, které obsahují sledované jevy. Získaná data jsou pak analyzována a následně porovnána. V závěru práce jsou navrženy kompenzační metody pro případnou výuku zaměřenou na správný nácvik anglických hlásek a aspektů spojité řeči. | cs |
dc.format | 67 s. (66 214 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | fonetická transkripce | cs |
dc.subject | ipa | cs |
dc.subject | hlasové ústrojí | cs |
dc.subject | hláska | cs |
dc.subject | samohláska | cs |
dc.subject | souhláska | cs |
dc.subject | suprasegmentální jevy | cs |
dc.subject | aspekty spojité řeči | cs |
dc.subject | intonace | cs |
dc.subject | realizace | cs |
dc.title | Foneticko-fonologická analýza mluveného projevu studentů angličtiny na různých úrovních jazyka | cs |
dc.title.alternative | Phonetic-Phonological Analysis of EFL Student´s Speech at Different Levels | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | The thesis is focused on the development of realization of phonetic-phonological features of student´s speech at different levels of English at primary school. It is based on reading English texts adapted for each level which contain observed features. Collected data is analysed and consequently compared. Eventually, some supporting methods are offered for future phonetic-phonological education. | en |
dc.subject.translated | phonetic transcription | en |
dc.subject.translated | ipa | en |
dc.subject.translated | vocal tract | en |
dc.subject.translated | sound | en |
dc.subject.translated | vowel | en |
dc.subject.translated | consonant | en |
dc.subject.translated | supresegmental features | en |
dc.subject.translated | aspects of connected speech | en |
dc.subject.translated | intonation | en |
dc.subject.translated | realization | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KAN) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace DOBROVOLNA PAVLA 2017.pdf | Plný text práce | 1,26 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dobrovolna_NS_ved.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,96 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dobrovolna_JP_opon.pdf | Posudek oponenta práce | 2,35 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Dobrovolna obh.pdf | Průběh obhajoby práce | 1,18 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32003
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.