Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSimbartl Petr, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorStaňkovská, Tereza
dc.contributor.refereeKorytář Jindřich, Ing.
dc.date.accepted2018-9-7
dc.date.accessioned2019-03-15T10:15:55Z-
dc.date.available2017-6-16
dc.date.available2019-03-15T10:15:55Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-28
dc.identifier73532
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32027
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá přehledem robotických a programovatelných hraček a dále běžných robotických hraček, které jsou k dostání na našem trhnu a jsou vhodné pro mateřské školy. Zmiňuji způsoby ovládání rotobů, jejich rozdělení, historii a význam hračky jako takové. Popisem přibližuji výběr jednotlivých hraček, jejich funkce, výhody a vhodnost věku. V praktické části se zaměřuji na zkoušení dvou robotických hraček v praxi, jejich zhodnocení, porovnání a na práci dětí právě s těmito hračkami.cs
dc.format58 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectrobotcs
dc.subjectrobotické hračkycs
dc.subjectprogramovatelné hračkycs
dc.subjectbee-botcs
dc.subjectrobotická včelacs
dc.subjectplay-ics
dc.titleVyužití robotických hraček v mateřské školecs
dc.title.alternativeApplication of robotic toys in kindergartenen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the overview of the robotic and programmable toys, and also of the common robotic toys that are sold in our market and are convenient for the kindergartens. I mention the way of control of the robots, their segmentation, history and the toy importance in general. The description characterizes the choice of the toys, their function, advantages and pertinence to the age. In the practical part I deal with the testing of two robotic toys in practice, their evaluation, comparison and with the work of children just with these toys.en
dc.subject.translatedroboten
dc.subject.translatedrobotic toysen
dc.subject.translatedprogrammable toysen
dc.subject.translatedbee-boten
dc.subject.translatedrobotic beeen
dc.subject.translatedplay-ien
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Finalni verze bakalarske prace - Stankovska 2018.pdfPlný text práce3,16 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnoceni-vedouci-bp-stankovska.pdfPosudek vedoucího práce1,73 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Stankovska636.pdfPosudek oponenta práce999,41 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Stankovska640.pdfPrůběh obhajoby práce338,83 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32027

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.