Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Simbartl Petr, PhDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Staňkovská, Tereza | |
dc.contributor.referee | Korytář Jindřich, Ing. | |
dc.date.accepted | 2018-9-7 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:15:55Z | - |
dc.date.available | 2017-6-16 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:15:55Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-28 | |
dc.identifier | 73532 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32027 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá přehledem robotických a programovatelných hraček a dále běžných robotických hraček, které jsou k dostání na našem trhnu a jsou vhodné pro mateřské školy. Zmiňuji způsoby ovládání rotobů, jejich rozdělení, historii a význam hračky jako takové. Popisem přibližuji výběr jednotlivých hraček, jejich funkce, výhody a vhodnost věku. V praktické části se zaměřuji na zkoušení dvou robotických hraček v praxi, jejich zhodnocení, porovnání a na práci dětí právě s těmito hračkami. | cs |
dc.format | 58 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | robot | cs |
dc.subject | robotické hračky | cs |
dc.subject | programovatelné hračky | cs |
dc.subject | bee-bot | cs |
dc.subject | robotická včela | cs |
dc.subject | play-i | cs |
dc.title | Využití robotických hraček v mateřské škole | cs |
dc.title.alternative | Application of robotic toys in kindergarten | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Předškolní a mimoškolní pedagogika | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the overview of the robotic and programmable toys, and also of the common robotic toys that are sold in our market and are convenient for the kindergartens. I mention the way of control of the robots, their segmentation, history and the toy importance in general. The description characterizes the choice of the toys, their function, advantages and pertinence to the age. In the practical part I deal with the testing of two robotic toys in practice, their evaluation, comparison and with the work of children just with these toys. | en |
dc.subject.translated | robot | en |
dc.subject.translated | robotic toys | en |
dc.subject.translated | programmable toys | en |
dc.subject.translated | bee-bot | en |
dc.subject.translated | robotic bee | en |
dc.subject.translated | play-i | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMT) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Finalni verze bakalarske prace - Stankovska 2018.pdf | Plný text práce | 3,16 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
hodnoceni-vedouci-bp-stankovska.pdf | Posudek vedoucího práce | 1,73 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Posudek Stankovska636.pdf | Posudek oponenta práce | 999,41 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Protokol Stankovska640.pdf | Průběh obhajoby práce | 338,83 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32027
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.