Název: | Skenování animací lidských obličejů zařízením MS Kinect |
Další názvy: | Scanning of human face animations using MS Kinect |
Autoři: | Poch, Dominik |
Vedoucí práce/školitel: | Váša Libor, Doc. Ing. Ph.D. |
Oponent: | Vaněček Petr, Ing. Ph.D. |
Datum vydání: | 2018 |
Nakladatel: | Západočeská univerzita v Plzni |
Typ dokumentu: | bakalářská práce |
URI: | http://hdl.handle.net/11025/32280 |
Klíčová slova: | registrace;3d objekt;mapování;animace;fotogrammetrie;kinect |
Klíčová slova v dalším jazyce: | registration;3d object;mapping;animation;photogrammetry;kinect |
Abstrakt: | Bakalářská práce pojednává o problematice tvorby 3D animací. Popisuje základní používané principy a metody v celém procesu. Cílem práce je nalézt řešení, které bude vyžadovat minimální vložené náklady na jednotlivé dílčí kroky animačního procesu. Z tohoto důvodu budou vyzkoušeny různé techniky pro snímání objektu v trojrozměrném prostoru s ohledem na poměr cena/výkon. Zaměřeno je především na zařízení Microsoft Kinect, které je hojně používané i v domácnostech, majoritně jako součást herních konzolí Xbox. Z důvodu vyzkoušení principů a metod používaných při tvorbě animací je součástí práce návrh a implementace programů, které provedou uživatele jednotlivými fázemi tvorby trojrozměrných animací. Na závěr bude představen přehrávač umožňující zpracování komprimované animace pomocí vytvořené kompresní funkce. |
Abstrakt v dalším jazyce: | The bachelor thesis discusses an issue of creation of 3D animations. It describes basic principles and methods used throughout the entire animation process. The main goal of the thesis is to find a solution which requires to put minimal amount of expenses in each substep of the animation process. For this reason, different techniques for scanning in threedimensional space will be tested with respect to the best possible price/performance ratio. The thesis is deeply focused on Microsoft Kinect, which is widely used in households, mostly as part of Xbox game consoles. The next part of the thesis desings and implements programs which lead a user through each single stage of creation of three-dimensional animations to test the principles and methods used in the animation process. Finally, a player, which processes compressed animations using a created compression function, will be introduced. |
Práva: | Plný text práce je přístupný bez omezení. |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (KIV) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
bakalarska-prace.pdf | Plný text práce | 3,43 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0111P posudek.pdf | Posudek oponenta práce | 326,86 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0111P hodnoceni.pdf | Posudek vedoucího práce | 212,88 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
A15B0111P obhajoba.pdf | Průběh obhajoby práce | 87,62 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32280
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.