Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.advisor | Stacke Václav, RNDr. Ph.D. | |
dc.contributor.author | Karlík, Michael | |
dc.date.accepted | 2018-9-10 | |
dc.date.accessioned | 2019-03-15T10:18:57Z | - |
dc.date.available | 2017-6-15 | |
dc.date.available | 2019-03-15T10:18:57Z | - |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.date.submitted | 2018-6-28 | |
dc.identifier | 74496 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/32401 | |
dc.description.abstract | V této bakalářské práci se věnuji složitosti současných map používaných při výuce na základních školách. Třídu 8. A. ze Základní školy v Nové Roli jsem rozdělil podle několika kritérií na dvě skupiny. Kontrolní skupina se učila podle současných map, které dle mé hypotézy obsahují příliš mnoho informací. Experimentální skupina se učila podle mnou vytvořené mapy, která obsahovala pouze to, co žáci měli podle zamýšleného kurikula umět. Žáky jsem pomocí pretestu v podobě slepé mapy otestoval na vstupní znalosti. Žáci tento test vyplnili po probrání celého učiva ještě jednou. Výsledky, které jsem z těchto testů získal, jsem utřídil do tabulek a následně z nich vytvořil přehledné grafy. Díky těmto výsledkům jsem mohl dojít k závěrům mé práce. | cs |
dc.format | 60 s. (91 036 znaků) | cs |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | cs | cs |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | Plný text práce je přístupný bez omezení. | cs |
dc.subject | pedagogický výzkum | cs |
dc.subject | základní škola | cs |
dc.subject | složitost map | cs |
dc.subject | tvorba mapy | cs |
dc.subject | evropa | cs |
dc.subject | mapy evropy | cs |
dc.subject | švp pro 8. třídu | cs |
dc.title | Tvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠ | cs |
dc.title.alternative | Design of a Europe wall-map corresponding to elementary school curriculum | en |
dc.type | bakalářská práce | cs |
dc.thesis.degree-name | Bc. | cs |
dc.thesis.degree-level | Bakalářský | cs |
dc.thesis.degree-grantor | Západočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogická | cs |
dc.thesis.degree-program | Přírodovědná studia | cs |
dc.description.result | Obhájeno | cs |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.description.abstract-translated | This thesis occupies with complexity of current maps which are used during teaching in an elementary school. The class 8. A from the elementary school in Nová Role was devided into two groups according to several criteria. Current maps were used in the control group. My hypothesis asserts that current maps contain too much information. Map which I made was used in the experimental group. The map contained only information which pupils should know according to the curriculum. I tested the pupils's input knowledge using the pre-test in the form of blind maps. Pupils completed this test once again when they finished the theme Europe. The results of tests are sorted in tables and visualized in graphs. I was able to make conclusion of my bachelor thesis thanks to these results. | en |
dc.subject.translated | pedagogical research | en |
dc.subject.translated | elementary school | en |
dc.subject.translated | complexity of maps | en |
dc.subject.translated | map making | en |
dc.subject.translated | europe | en |
dc.subject.translated | map of europe | en |
dc.subject.translated | school education program for the 8th grade | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG) |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Bakalarska prace M. Karlik (3).pdf | Plný text práce | 4,75 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Karlik V.pdf | Posudek vedoucího práce | 672,51 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Karlik O.pdf | Posudek oponenta práce | 535,36 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Karlik P.pdf | Průběh obhajoby práce | 159,45 kB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/32401
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.