Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorStacke Václav, RNDr. Ph.D.
dc.contributor.authorKarlík, Michael
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:18:57Z-
dc.date.available2017-6-15
dc.date.available2019-03-15T10:18:57Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-28
dc.identifier74496
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32401
dc.description.abstractV této bakalářské práci se věnuji složitosti současných map používaných při výuce na základních školách. Třídu 8. A. ze Základní školy v Nové Roli jsem rozdělil podle několika kritérií na dvě skupiny. Kontrolní skupina se učila podle současných map, které dle mé hypotézy obsahují příliš mnoho informací. Experimentální skupina se učila podle mnou vytvořené mapy, která obsahovala pouze to, co žáci měli podle zamýšleného kurikula umět. Žáky jsem pomocí pretestu v podobě slepé mapy otestoval na vstupní znalosti. Žáci tento test vyplnili po probrání celého učiva ještě jednou. Výsledky, které jsem z těchto testů získal, jsem utřídil do tabulek a následně z nich vytvořil přehledné grafy. Díky těmto výsledkům jsem mohl dojít k závěrům mé práce.cs
dc.format60 s. (91 036 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpedagogický výzkumcs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectsložitost mapcs
dc.subjecttvorba mapycs
dc.subjectevropacs
dc.subjectmapy evropycs
dc.subjectšvp pro 8. tříducs
dc.titleTvorba obecně zeměpisné nástěnné mapy Evropy odpovídající kurikulu ZŠcs
dc.title.alternativeDesign of a Europe wall-map corresponding to elementary school curriculumen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPřírodovědná studiacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis occupies with complexity of current maps which are used during teaching in an elementary school. The class 8. A from the elementary school in Nová Role was devided into two groups according to several criteria. Current maps were used in the control group. My hypothesis asserts that current maps contain too much information. Map which I made was used in the experimental group. The map contained only information which pupils should know according to the curriculum. I tested the pupils's input knowledge using the pre-test in the form of blind maps. Pupils completed this test once again when they finished the theme Europe. The results of tests are sorted in tables and visualized in graphs. I was able to make conclusion of my bachelor thesis thanks to these results.en
dc.subject.translatedpedagogical researchen
dc.subject.translatedelementary schoolen
dc.subject.translatedcomplexity of mapsen
dc.subject.translatedmap makingen
dc.subject.translatedeuropeen
dc.subject.translatedmap of europeen
dc.subject.translatedschool education program for the 8th gradeen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (CBG)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace M. Karlik (3).pdfPlný text práce4,75 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlik V.pdfPosudek vedoucího práce672,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlik O.pdfPosudek oponenta práce535,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Karlik P.pdfPrůběh obhajoby práce159,45 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32401

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.