Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKašparová Martina, Mgr. Ph.D.
dc.contributor.authorPánková, Martina
dc.date.accepted2018-9-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:19:17Z-
dc.date.available2016-12-7
dc.date.available2019-03-15T10:19:17Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-28
dc.identifier72634
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32438
dc.description.abstractCílem předložené práce je zmapování výuky geometrie 11-15letých žáků od Tereziánských reforem až do současnosti, na území nynější ČR. Na začátku práce jsou rozebrány vzdělávací systémy v daném období. V další kapitole jsou uvedeny osnovy, metody výuky a používané pomůcky na konkrétních typech škol. Následuje stručné shrnutí současné výuky geometrie a její porovnání s již zmapovanými obdobími. Práce je uzavřena výběrem úloh z dobových učebnic s jejich komentovaným řešením.cs
dc.format64 s. (116 044 znaků), VIII s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectškolský systémcs
dc.subjectosnovy geometrie na zšcs
dc.subjecthistorické metodiky geometriecs
dc.subjectučebnice geometriecs
dc.subjectvýuka planimetriecs
dc.subjectvýuka stereometriecs
dc.titleHistorie výuky geometrie 11-15letých žákůcs
dc.title.alternativeGeometric education of pupils aged 11-15 and its historyen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this study is to map the teaching of geometry of pupils from 11 to 15 years old, from Theresian reforms to the present, on the area of the Czech Republic. At the beginnig of work, the educational systems in the given period are analyzed. The next chapter introduces outlines, teaching methods and various aids used for specific types of schools. The following part of the thesis briefly summarizes the current methods of geometry teaching comparing them with the already maped periods. In conclusion, the selection of tasks from different period´s textbooks is presented including the commented solution.en
dc.subject.translatededucation systemen
dc.subject.translatedthe elementary school curriculumen
dc.subject.translatedhistorical geometry methodologyen
dc.subject.translatedtextbooks of geometryen
dc.subject.translatedteaching planimetryen
dc.subject.translatedteaching stereometryen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMT)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Pankova Martina - DP Historie vyuky geometrie 11 - 15letych zaku, 2018.pdfPlný text práce3,92 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hodnocDP_pankova.pdfPosudek vedoucího práce167,64 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
oponentsky posudek DP - Pankova.pdfPosudek oponenta práce42,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Pankova653.pdfPrůběh obhajoby práce288,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32438

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.