Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorGangur, Mikuláš
dc.contributor.authorČernohouz, Vít
dc.contributor.refereePlevný, Miroslav
dc.date.accepted2012-06-05
dc.date.accessioned2013-06-19T06:33:11Z
dc.date.available2011-11-30cs
dc.date.available2013-06-19T06:33:11Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2012-04-27
dc.identifier48132
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3270
dc.description.abstractPředložená práce se soustřeďuje na implementaci aplikace generující zadání k logickým úlohám typu zebra. Hlavní náplní vytvoření takového software je definování typů indicií (predikátů), algoritmů pro generování všech indicií k danému řešení a minimální množiny indicií postačující k dosažení řešení. Toto řešení bylo předem definováno uživatelem. Pro definování tohoto řešení uživatelem aplikace zahrnuje jednoduché grafické uživatelské rozhraní umožňující zadání úlohy a jejího řešení v několika krocích. Program je dále rozšiřitelný. Mohou být definovány a přidány další typy indicií pro různější a rozmanitější vygenerované úloh. A dále vytvoření herní verze aplikace, která by umožnila řešit hráči úlohy vygenerované původní částí aplikace.cs
dc.format67 s. (81 091 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectlogikacs
dc.subjectEinsteinova úlohacs
dc.subjectzebracs
dc.subjecthlavolamycs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectJavacs
dc.titleNávrh a implementace výukové hry typu zebracs
dc.title.alternativeCreation of Einstein?s puzzle educational gameen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.description.departmentKatedra ekonomie a kvantitativních metodcs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis work aims to creation of application which generates set of hints to Einstein?s logic game. The core of the creation of such software lies in definition of types of hints (predicates), algorithms which generates the set of all possible hints to a solution, minimal set of hints to a solution. Before generating these sets the solution is defined by the user. For this definition the application includes simple graphical user interface which allows user to define problem and its solution in several steps. The work is extendable further. Other types of hints could be defined and added to make generated problems more diverse and various. And the second is extension of the application with a game environment for users who want to play Einstein?s problems generated by the former part of application.en
dc.subject.translatedlogicen
dc.subject.translatedEinstein´s problemen
dc.subject.translatedzebraen
dc.subject.translatedbrain-teasersen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedJavaen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEM)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Cernohouz_Vit_DP.pdfPlný text práce1,27 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernohouz - vedouci prace.pdfPosudek vedoucího práce1,55 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernohouz - oponent prace.pdfPosudek oponenta práce739,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Cernohouz.pdfPrůběh obhajoby práce238,39 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3270

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.