Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorHlavová, Jana
dc.contributor.refereeSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.available2016-12-8
dc.date.available2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-3
dc.identifier72876
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32731
dc.description.abstractTato diplomová práce je věnována zápisům do prvního 1. základní školy a porovnáním jejich organizace ve městech a ve vesnicích. Je zde uvedeno vymezení povinného předškolního vzdělávání, jeho legislativní náležitosti a dokumenty s ním související. Dále práce obsahuje vymezení školní připravenosti, školní zralosti a školní nezralosti. Také obsahuje podrobnou analýzu všech sledovaných oblastí školní zralosti u zápisů do 1. ročníku základní školy. Terénní výzkum porovnává sledované oblasti školní zralosti u zápisů v městských a vesnických školách.cs
dc.format122 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectzápis do 1. ročníku základní školycs
dc.subjectpředškolní vzdělávánícs
dc.subjectměstská školacs
dc.subjectvesnická školacs
dc.subjectškolní zralostcs
dc.subjectškolní připravenostcs
dc.titleZápis do 1. ročníku základní školycs
dc.title.alternativeRegistration to the first class of primary schoolen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe thesis is concerned with enrolments in the 1st year of elementary school, comparing their arrangement in towns and villages. Firstly, it specifies the compulsory pre-school education, its legal requirements and respective documents. Next, the thesis defines children´s readiness for school, school maturity and immaturity. It also analyses in detail all components of school maturity observed during the enrolment process in primary education. The field research included in the thesis compares the observed components of school maturity during enrolments in town and village schools.en
dc.subject.translatedregistration to the first class of primary schoolen
dc.subject.translatedpreschool educationen
dc.subject.translatedschool in townen
dc.subject.translatedschool in villageen
dc.subject.translatedreadiness for schoolen
dc.subject.translatedschool maturityen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Jana_Hlavova_Zapis_do_1_rocniku_ZS.pdfPlný text práce3,12 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_suda.pdfPosudek oponenta práce40,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce202,65 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
hlavova_novakova.pdfPosudek vedoucího práce901,44 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32731

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.