Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSuda Zdeněk, PhDr. CSc.
dc.contributor.authorVajnerová, Kateřina
dc.contributor.refereeNováková Jaroslava, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-9-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.available2016-12-19
dc.date.available2019-03-15T10:21:31Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-6-29
dc.identifier72896
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32733
dc.description.abstractTato diplomová práce je rozdělena na dvě části. První část je zaměřena na didaktiku českého jazyka, dělení výukových metod a na didaktickou hru. Ve druhé části je uveden soubor vlastních návrhů aktivit s prvky hravosti a soutěživosti se zaměřením na opakování učiva v českém jazyce na 1. stupni ZŠ. Dále jsou zde uvedeny výsledky dotazníkového šetření mezi učiteli na prvním stupni, jež zkoumá využívání didaktických her v českém jazyce na 1. stupni ZŠ.cs
dc.format82 s., XVIII s. (79 155 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdidaktikacs
dc.subjectčeský jazykcs
dc.subjectvýukové metodycs
dc.subjectdidaktické hrycs
dc.subjectučitelécs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.titleVyužívání aktivit s prvky hravosti a soutěživosti se zaměřením na opakování učiva na 1. stupni ZŠcs
dc.title.alternativeUsing activities with elements of playfulness and competitiveness with the focus on revision of learned materials of the early grades of elementary schoolsen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelMagisterskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis master's thesis is divided into two parts. The first part is focused on the didactics of the Czech language, the division of teaching methods, and didactic play. In the second part there is a set of my own proposals of activities with elements of playfulness and competition focusing on the repetition of the curriculum of the Czech language in primary schools. This is followed by a presentation of the results of a survey among primary school teachers, which examines the use of didactic games in the Czech language in primary schools.en
dc.subject.translateddidacticsen
dc.subject.translatedczech languageen
dc.subject.translatedteaching methodsen
dc.subject.translatedteachersen
dc.subject.translatedprimary schoolen
dc.subject.translatedsurveyen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KČJ)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Diplomova prace - Vajnerova K..pdfPlný text práce3,32 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vajnerova_suda.pdfPosudek vedoucího práce44,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vajnerova_novakova.pdfPosudek oponenta práce42,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vajnerova_prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce253,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32733

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.