Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorKobes, Tomáš
dc.contributor.authorPetrušková, Kateřina
dc.contributor.refereeKalvas, František
dc.date.accepted2012-06-08
dc.date.accessioned2013-06-19T06:33:25Z
dc.date.available2010-05-13cs
dc.date.available2013-06-19T06:33:25Z
dc.date.issued2012
dc.date.submitted2011-04-29
dc.identifier38755
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/3274
dc.description.abstractCílem tohoto textu je odhalit podobu sociálních interakcí a sociálních vztahů uvnitř Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game World of Warcraft. Vzhledem k herním specifikům je World of Warcraft ideálním prostorem pro sledování virtuálních sociálních fenoménu, které jsou diametrálně odlišné od sociálních fenoménů v reálném světě. Tento konkrétní výzkumný prostor je z pohledu sociologie relativně neznámý. Pro dostatečné teoretické ukotvení byly použity klasické sociologické teorie Georga Simela, Pierra Bourdieu a Ervinga Goffmana. Ke sběru dat bylo použito dvou základních metod. Jako primární zdroj informací byly použity polostrukturované rozhovory. Druhým zdrojem pak bylo zúčastněné pozorování v herním světě. Jako výzkumný prostor byly zvoleny české bezplatné herní servery.cs
dc.format45 s. (62 683 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=38755-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmassively multiplayer online role-playing gamescs
dc.subjectpočítačové hrycs
dc.subjectsociální interakcecs
dc.subjectsociální vztahycs
dc.subjectsociální hrycs
dc.subjectvirtuální realitacs
dc.titleVztahy a sociální interakce v MMORPG World of Warcraftcs
dc.title.alternativeRelationships and Social Interactions in MMORPG World of Warcraften
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta filozofickács
dc.description.departmentKatedra sociologiecs
dc.thesis.degree-programSociologiecs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of the thesis is to examine the form of social interactions and social relationships in the Massively-Multiplayer Online Role-Playing Game World of Warcraft. With regard to the game´s specifics is World of Warcraft a proper space for watching virtual social phenomena, which hughly differ from social phenomena in the real world. This particular research environment is relatively unknown from the view of sociology. I used classic socological theories of George Simmel, Pierre Bourdieu and Erving Goffman to provide sufficient theoretical background. There were used two main methods to gather data. As a basic source of infomation, semi-structured interviews were used. The second source was participated observation in the game world. As a space for this research were chosen Czech free game servers.en
dc.subject.translatedmassively multiplayer online role-playing gamesen
dc.subject.translatedcomputer gamesen
dc.subject.translatedsocial interactionsen
dc.subject.translatedsocial relationshipsen
dc.subject.translatedsocial gamesen
dc.subject.translatedvirtual realityen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KSS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
bakalarska_prace_Petruskova.pdfPlný text práce476,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
vpbp11_Petruskova.docPosudek vedoucího práce28 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
Petruskova_OP.docPosudek oponenta práce36,5 kBMicrosoft WordZobrazit/otevřít
petruskova.PDFPrůběh obhajoby práce160,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/3274

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.