Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPechánek Roman, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorČermák, Radek
dc.contributor.refereeVeg Lukáš, Ing.
dc.date.accepted2018-6-12
dc.date.accessioned2019-03-15T10:21:44Z-
dc.date.available2017-10-10
dc.date.available2019-03-15T10:21:44Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-5-22
dc.identifier75090
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32754
dc.description.abstractPráce se zabývá návrhem PMSM motoru s vnějším rotorem a vodním chlazením použitelného pro pohon osobního automobilu. V práci je proveden elektromagnetický výpočet stroje, výpočet náhradních parametrů a určení ztrát stroje. Výpočty jsou ověřeny v programu ANSYS. Dále je v práci zjednodušený výpočet a simulace oteplení v programu MOTOR-CAD a simulace motoru při různých provozních podmínkách automobilu. Práce obsahuje 2D model, který byl vytvořen v programu AutoCAD a 3D model vytvořený v programu Autodesk INVENTOR.cs
dc.format83 s., 8 s přílohcs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectpmsmcs
dc.subjectsynchronní motor s permanentními magnetycs
dc.subjectelektromagnetický návrhcs
dc.subjecttepelná simulacecs
dc.subjectmkpcs
dc.subjectansyscs
dc.subjectmotor-cadcs
dc.titleModel a návrh motoru elektrického vozidlacs
dc.title.alternativeModel and design of electric motor vehiclesen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta elektrotechnickács
dc.thesis.degree-programElektrotechnika a informatikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the design of PMSM motor with external rotor and water cooling, used for driving a passenger car. Electromagnetic calculation of the machine, calculation of spare parameters and determination of machine losses are performed in this thesis. Calculations are verified in ANSYS. Furthermore, there is a simplified calculation and simulation of warming in the MOTOR-CAD program and simulation of the machine under various operating conditions of the car. Thesis contains a 2D model that was created in AutoCAD and a 3D model created in Autodesk INVENTOR.en
dc.subject.translatedpmsmen
dc.subject.translatedpermanent-magnet synchronous motoren
dc.subject.translatedelectromagnetic designen
dc.subject.translatedthermal simulationen
dc.subject.translatedfemen
dc.subject.translatedansysen
dc.subject.translatedmotor-caden
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KEV)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_R.Cermak.pdfPlný text práce3,4 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075090_oponent.pdfPosudek oponenta práce354,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075090_vedouci.pdfPosudek vedoucího práce385,88 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
075090_hodnoceni.pdfPrůběh obhajoby práce198 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32754

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.