Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPřibáň Tomáš, PhDr. Ph.D.
dc.contributor.authorČervený, Martin
dc.date.accepted2018-6-14
dc.date.accessioned2019-03-15T10:22:44Z-
dc.date.available2016-12-6
dc.date.available2019-03-15T10:22:44Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-26
dc.identifier72583
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/32872
dc.description.abstractPráce se zabývá konceptem serious games a jeho využitím ve vzdělávání. V práci je uvedeno, co serious games znamenají, v jakých odvětvích se používají a v jakých předmětech ve výuce je možné je použít. Je uveden příklad využití ve vzdělávání v ČR a v zahraničí. Jako součást práce byla vytvořena hra na konceptu serious games s pojmy z technické výchovy. Hra byla vyzkoušena na základní škole. Z toho vychází případová studie, která je součástí práce.cs
dc.format52 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectseriouscs
dc.subjectgamescs
dc.subjectvýukovécs
dc.subjecthrycs
dc.subjecthracs
dc.subjectvzdělávánícs
dc.subjectzákladnícs
dc.subjectškolacs
dc.subjectstencylcs
dc.subjectprogramovánícs
dc.subjectvýukacs
dc.subjecthranícs
dc.titleTvorba her na konceptu serious games a jejich využití ve vzdělávánícs
dc.title.alternativeMaking games on the concept of serious games and their use in education.en
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro základní školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis thesis concentrates on the concept of serious games and its current use in the education system in the Czech Republic as well as aboard. The introduction part elaborates on the definition of serious games and some of the issues related of different explications of the term. One of the chapters is devoted to use of serious games in various sectors.The next chapter focuses on the use of serious games in education. There are examples for the use in the Czech Republic and aboard. Last part of the thesis includes a production of game based on serious games concept in Stencyl program.The game was tested at school during the Computer Science classes at 7th grade.en
dc.subject.translatedseriousen
dc.subject.translatedgamesen
dc.subject.translatedgameen
dc.subject.translatededucationen
dc.subject.translatedprimaryen
dc.subject.translatedschoolen
dc.subject.translatedstencylen
dc.subject.translatedprogrammingen
dc.subject.translatedplayen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVD)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Cerveny_Martin.pdfPlný text práce1,23 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Posudek Cerveny571.pdfPosudek oponenta práce1,14 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
DP_Cerveny_hodnoceni.pdfPosudek vedoucího práce196,3 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Protokol Cerveny613.pdfPrůběh obhajoby práce388,43 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/32872

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.