Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMiňhová Jana, Doc. PhDr. CSc.
dc.contributor.authorŘehořová, Aneta
dc.contributor.refereeLohrová Kateřina, PhDr. Mgr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-13
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:02Z-
dc.date.available2017-9-15
dc.date.available2019-03-15T10:25:02Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-24
dc.identifier76189
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33091
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá otázkou přijetí dvouletých dětí do mateřských škol. Je to velmi řešené téma, ke kterému se vyjadřuje také mnoho psychologů. Ze strany odborníků převažují spíše negativní názory, jsou však i tací, kteří si myslí, že je uvedení dvouletých dětí do mateřských škol bezproblémové a přínosné jak pro děti mladší, tak pro děti starší. V teoretické části je probírána vývojová psychologie batolat, podrobněji analyzovaný první a druhý rok a nahlédnutí do vztahu dítěte a matky. V práci je řešena historie, jak tomu bylo dříve. V další kapitole jsou rozebrána rizika a přínosy faktu, kdy by děti navštěvovaly MŠ. Vyskytují se zde také názory některých psychologů a výzkumů, které se týkají uvedeného tématu. Najdeme zde seznámení s chodem školky, na který by si musely zvyknout dvouleté děti. V praktické části byl vytvořen dotazník, který vyplnilo 382 pedagogů, z toho také dvě studentky oboru Učitelství pro MŠ, kde bylo zkoumáno, zda je práce s takovými dětmi náročná či nikoliv. V závěru se nachází vyhodnocení, zda je mateřská škola pro děti od dvou let vhodnou institucí.cs
dc.format43 s. (67 430 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectdvouleté dětics
dc.subjectvývojová specifikacs
dc.subjecthistorie péče o dvouleté dětics
dc.subjectpřínosy a rizikacs
dc.subjectvztah s matkoucs
dc.subjectmateřská školacs
dc.titlePostoje učitelů k nástupu dvouletých dětí do MŠcs
dc.title.alternativeTeachers' attitudes towards the arrival of two-year-olds in kindergartensen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programPředškolní a mimoškolní pedagogikacs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis deals with two-year-old children in the Czech kindergartens. It is a very discussed, which is also expressed by many psychologists. Experts are more likely to have negative opinions, but there are also those who believe that bringing two-year-olds to nursery schools without problems and beneficial to both younger children and children is terrible. In the theoretical part is described developmental psychology of children, more detailed first and second year and knowledge of child and mother relationship. I was also interested in history as it was before. In the next chapter I analyzed the risks and benefits of the fact that children attended the kindergarten. I have also stated the views of some psychologists and scholars who are concerned with the subject. There is also an introduction to the nursery, because many people who do not know how to get involved in kindergarten. In my practical part, I created a questionnaire filled out by 382 teachers, including two students in the field of Teaching for the kindergarden where I was interested in whether the work with such children is difficult or not. In conclusion, it assesses whether a kindergarten for children from two years of age is an appropriate institution.en
dc.subject.translatedtwo-year-old childrenen
dc.subject.translateddevelopmental specificsen
dc.subject.translatedhistory of care for two-year-old childrenen
dc.subject.translatedbenefits and risksen
dc.subject.translatedrelationship with motheren
dc.subject.translatedkindergardenen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KPS)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska-prace-Aneta-Rehorova (2).pdfPlný text práce1,48 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rehorova-vedouci.pdfPosudek vedoucího práce248,2 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rehorova-oponent.pdfPosudek oponenta práce417,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Rehorova-prubeh.pdfPrůběh obhajoby práce20,77 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33091

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.