Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorSlavík Jan, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorČupková, Zuzana
dc.contributor.refereeMašek Jan, PhDr. Ph.D.
dc.date.accepted2018-9-10
dc.date.accessioned2019-03-15T10:25:15Z-
dc.date.available2016-12-9
dc.date.available2019-03-15T10:25:15Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-7-2
dc.identifier72854
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33124
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje možnostem využívání grafických programů ve výuce výtvarné výchovy se zaměřením na gymnázia. V úvodní části jsou obecně vysvětlena obecná kritéria, která takováto výuka musí splňovat spolu se zdůvodněním, proč grafické programy zapojit do výuky. V druhé části pak více do hloubky popisuju přínosy konkrétních druhů grafických programů spolu se seznamem a charakteristikou vybraných programů. V další, třetí části se věnuji zpracování dat výzkumné sondy, kterou jsem zkoumala situaci a názory na využívání digitálních technologií a grafických programů v předmětech výtvarná výchova a také informatika a výpočetní technika na gymnáziích města Plzně. Výsledky porovnávám s údaji z výzkumu z roku 2013. V poslední části je návrh jedné výukové hodiny výtvarné výchovy za využití grafických programů spolu s jejím průběhem a reflexí.cs
dc.format125 s. (194 466 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=72854-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectgrafické programycs
dc.subjectgrafické programy ve výucecs
dc.subjectkrajinomalbacs
dc.subjectvýtvarná výchovacs
dc.subjectdigitální technologiecs
dc.subjectrámcový vzdělávací program pro gymnáziacs
dc.subjectpedagogický výzkumcs
dc.titleSoubor grafických programů pro učitele s využitím ve výtvarné výchověcs
dc.title.alternativeCollection of graphic programs for teachers to use in art educationen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameMgr.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta pedagogickács
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis diploma thesis deals with possibilities of using graphic programs in art education with a focus on grammar school. In the introductory section, the general criteria that such a lesson must meet, along with the reason why the graphical programs are included in the lesson, are generally explained. In the second part, I describe in more detail the benefits of specific types of graphic programs together with the list and characteristics of the selected programs. In the next part, I deal with data processing of the research probe, which I studied the situation and the opinions about the use of digital technologies and graphic programs in the subject of art education and informatics and computer technology at the grammar schools in the city of Pilsen. I compare the results with research data from 2013. The last part is the design of one lesson of art education using graphical programs along with its course and reflection.en
dc.subject.translatedgraphic programsen
dc.subject.translatedgraphic programs in educationen
dc.subject.translatedlandscape paintingen
dc.subject.translatedart educationen
dc.subject.translateddigital technologyen
dc.subject.translatedrvp gen
dc.subject.translatedpedagogical researchen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KVK)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Soubor grafickych programu pro ucitele s vyuzitim ve vytvarne vychove.pdfPlný text práce3,45 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_Cupkova Zuzana_V_Slavik.pdfPosudek vedoucího práce1,11 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Scan_Cupkova Zuzana_O_Masek.pdfPosudek oponenta práce952,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Prubeh obhajoby - Cupkova Zuzana_2018.pdfPrůběh obhajoby práce412,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33124

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.