Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.contributor.authorMihulka, Jan
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:39Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-4
dc.identifier74601
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33430
dc.description.abstractPředložená diplomová práce je zaměřena na branding a marketingovou komunikaci univerzit v České republice. Teoretická část práce obsahuje úvod do problematiky brandingu univerzit a komunikaci na sociálních sítích. Dále je zde popsáno několik aktuálních žebříčků mezinárodního hodnocení univerzit. V empirické části práce jsou nejdříve stručně představeny všechny univerzity, kterých se výzkum týká. Výzkum je zaměřen na kvantitativní a kvalitativní analýzu 24 vysokých škol univerzitního typu v České republice. Cílem této části je zhodnocení efektivnosti komunikace těchto univerzit prostřednictvím Facebooku. K získání potřebných dat byl využit bezplatný software Power BI Desktop a Faceboková aplikace Netvizz. Získaná data byla shrnuta do tabulek a grafů a následně okomentována. V poslední části jsou ve formě výzkumné zprávy shrnuty výsledky výzkumu.cs
dc.format116 s. (141 954 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectbrandingcs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectfacebookcs
dc.subjectuniverzitycs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.titleKomparace marketingové komunikace univerzit v ČR na jejich www stránkách a jejich brandingcs
dc.title.alternativeComparing marketing communication on the web pages of universities in the Czech Republic and their brandingen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe presented diploma thesis is focused on branding and marketing communication of universities in the Czech Republic. The theoretical part deals with branding of universities and their communication on social networks. In the next part international rankings of universities are described. In practical part are firstly all of the universities introduced. Research is focused on quantitative and qualitative analysis of 24 universities in the Czech Republic. The aim of this part is to evaluate effectiveness of communication of universities via Facebook. Free software Power BI Desktop and Facebook application Netvizz were used to generate the needed data. Obtained data were summarized into tables and graphs and they were commented by author. In the last part results of this research were summarized in a research report.en
dc.subject.translatedbrandingen
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedfacebooken
dc.subject.translateduniversitiesen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Mihulka - Komparace marketingove komunikace univerzit v CR na jejich www strankach a jejich branding final.pdfPlný text práce3,37 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mihulka_v.pdfPosudek vedoucího práce680,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mihulka_o.pdfPosudek oponenta práce467,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Mihulka_p.pdfPrůběh obhajoby práce182,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33430

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.