Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.contributor.authorŠnebergerová, Markéta
dc.contributor.refereeEger Ludvík, Doc. PaedDr. CSc.
dc.date.accepted2018-6-1
dc.date.accessioned2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:27:42Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74614
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33439
dc.description.abstractUvedená práce pojednává o problematice modelování hodnoty zákazníka. Diplomová práce je rozdělena na dvě hlavní sekce. V úvodní části jsou vypracována teoretická východiska problematiky a velká pozornost se upírá zejména na charakteristiku hlavních modelů stanovování hodnoty zákazníka. Konkrétněji se zaměřuje na modely CPA, CLV a ABC analýzu. Představeno je zde více variant těchto modelů. K vypracování praktické části práce byla vybrána společnost, která je v úvodní části praktické sekce stručně představena a následně je popsána podniková situace v oblasti stanovování hodnoty zákazníka. Dále byly na podniková data aplikovány další představené metody stanovující hodnotu zákazníka. Na základě nasbíraných znalostí z odborné literatury byla podniku navržena doporučující opatření, která by měla přispět k optimalizaci řízení vztahů se zákazníky.cs
dc.format73 s. (105 962 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjecthodnota zákazníkacs
dc.subjectcustomer life-time valuecs
dc.subjectcustomer profitability analysiscs
dc.subjectcustomer relationship managementcs
dc.titleMetody stanovení hodnoty zákazníkacs
dc.title.alternativeMethods of Setting Customer Valueen
dc.typediplomová prácecs
dc.thesis.degree-nameIng.cs
dc.thesis.degree-levelNavazujícícs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe present thesis deals with modeling a customer's value. The thesis is divided into two main sections. In the introductory part, the theoretical points of the problem are elaborated while the attention is mainly paid to the characteristics of the main models of customer value determination. More specifically, it focuses on CPA, CLV and ABC analysis. Several variants of these models are introduced here. The practical part of the thesis at first briefly presents a concrete company and then subsequently describes a business situation in the field of determining the value of the customer. Additionally, other similar methods have been applied to the business data. On the basis of the knowledge gained from the literature, recommendations that would help optimize customer relationship management has been suggested to the company.en
dc.subject.translatedcustomer valueen
dc.subject.translatedcustomer life-time valueen
dc.subject.translatedcustomer profitability analysisen
dc.subject.translatedcustomer relationship managementen
Vyskytuje se v kolekcích:Diplomové práce / Theses (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
DP_Snebergerova_Marketa.pdfPlný text práce1,78 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_v.pdfPosudek vedoucího práce573,5 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_o.pdfPosudek oponenta práce612,91 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Snebergerova_p.pdfPrůběh obhajoby práce270,51 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33439

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.