Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorBurešová, Markéta
dc.contributor.refereeMlnářík Pavel, Ing.
dc.date.accepted2018-6-5
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:05Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-11
dc.identifier74629
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33508
dc.description.abstractBakalářská práce odpovídá na otázky marketingové komunikace. V teoretické části došlo ke zpracování teoretického základu této problematiky, se zaměřením na jednotlivé části komunikačního mixu a online komunikaci. Práce byla zpracována s využitím primárním i sekundárních zdrojů. Sekundární zdroje byly hojně využity ve zmíněné teoretické části. Praktická část se skládá převážně z dat primárních, která byla získána pomocí analýzy marketingové komunikace a metody benchmarkingu. V závěru práce došlo k vytvoření návrhu na inovaci marketingové komunikace, a to včetně rozpočtu.cs
dc.format58 s. (81 942 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectreklamacs
dc.subjectonline komunikacecs
dc.subjectbenchmarkingcs
dc.subjectinovace marketingové komunikacecs
dc.titleMarketingová komunikace cestovních kanceláří a agenturcs
dc.title.alternativeMarketing communication of travel agenciesen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis answers questions of marketing communication. In the theoretical part was the theoretical basis of issue elaborated, focusing on individual parts of the communication mix and online communication. The bachelor thesis was processed using primary and secondary sources. Secondary sources were widely used in the theoretical part. The practical part consists mainly of primary data, which was obtained through analysis of marketing communication and benchmarking method. At the end of the thesis there was a proposal for innovation of marketing communication, including the budget.en
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedadvertisingen
dc.subject.translatedonline communicationen
dc.subject.translatedbenchmarkingen
dc.subject.translatedmarketing communication innovationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP Buresova.pdfPlný text práce2,08 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Buresova_v.pdfPosudek vedoucího práce568,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Buresova_o.pdfPosudek oponenta práce1,07 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Buresova_p.pdfPrůběh obhajoby práce225,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33508

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.