Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorJančík, Karel
dc.contributor.refereePrantl David, Ing.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:07Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:07Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74716
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33515
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je společně s teoretickými základy, získanými studiem gamifikace, navrhnout novou turistickou mobilní aplikaci s herními prvky pro město Plzeň, zaměřenou na zprostředkování informací o turistických památkách a zajímavých místech s možností soupeření a výhry různých cen. V prvních třech kapitolách teoretické části práce jsou nejprve vymezeny jednotlivé oblasti cestovního ruchu a marketingu, které obsahují především pojmy, definice a nástroje pro pochopení oblasti marketingu atraktivit z pohledu cestovního ruchu. Čtvrtá kapitola se zabývá pojmem gamifikace, jeho historií, vývojem i samotnými herními principy či mechanismy. Praktická část práce začíná analýzou gamifikovaných produktů v České republice, jejímž účelem je získat užitečné nápady a informace pro pozdější vývoj nové aplikace. Druhou metodou je dotazování, které slouží pro získání předběžných informací o potřebách a vlastnostech segmentu potencionálních uživatelů. Výsledky těchto metod byly užitečné jak pro samotný vývoj, tak pro implementování získaných nápadů a informací do aplikace. V následujících kapitolách se práce zabývá návrhem nové turistické aplikace pro vybranou destinaci cestovního ruchu, kde kromě návrhu a designu jak samotné aplikace, tak marketingových předmětů, je pro tento projekt vytvořen harmonogram i s jeho přibližným rozpočtem.cs
dc.format62 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmotivacecs
dc.subjectgamifikacecs
dc.subjectgamifikace v cestovním ruchucs
dc.subjectanalýza konkurencecs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectnávrh mobilní aplikacecs
dc.titleMožnosti využití gamifikačních prvků v marketingu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeOpportunities to use gamification in tourism marketingen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis, together with the theoretical foundations obtained through the study of gamification, is to design a new tourist mobile application with game elements for the city of Pilsen. The above mentioned application provides information about tourist sights and interesting places having an option to compete and win various prizes. In the first three chapters of the theoretical part I have defined particular areas of tourism and marketing, which contain specific terms, definitions and tools for understanding the area of marketing attractiveness from the point of view of tourism. The fourth chapter deals with the notion of gamification, its history, development, and the game dynamics or mechaniscs. The practical part begins with the analysis of gamified products in the Czech Republic aiming at useful ideas and information for further development of new application. The second method is the survey, which serves to obtain preliminary information about the needs and features of the potential users segment. The results of these methods were useful both for the development itself and for implementing the acquired ideas and information into the application. In the following chapters, the thesis deals with the design of new tourist applications for the chosen tourist destination. Besides the proposal and the design of the application I have created both the marketing items itself and the schedule and its approximate budget for this project.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing mixen
dc.subject.translatedgamificationen
dc.subject.translatedgamification in tourismen
dc.subject.translatedanalysis of competitionen
dc.subject.translatedsurveyen
dc.subject.translateddesign of mobile applicationen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska_prace_Jancik.pdfPlný text práce1,46 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_v.pdfPosudek vedoucího práce661,14 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_o.pdfPosudek oponenta práce561,47 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Jancik_p.pdfPrůběh obhajoby práce216,22 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33515

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.