Název: YouTube jako komunikační nástroj kosmetických firem
Další názvy: YouTube as a communication tool for cosmetic companies
Autoři: Moulisová, Petra
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Prantl David, Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33522
Klíčová slova: youtube;youtuber;internetový marketing;komunikační mix
Klíčová slova v dalším jazyce: youtube;youtuber;internet marketing;communication mix
Abstrakt: Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu YouTube na náhodný vzorek lidské populace a vytvořením komunikačního modelu influencera na základě kvalitativního výzkumu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem internetový marketing a YouTube. Praktická část práce se zabývá vyhodnocováním dotazníkového šetření a analýzou YouTubových videí vybraných influencerek.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis deals with the study of the influence of YouTube on a random sample of the human population and the creation of a communication model influencer based on qualitative research. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the term internet marketing and YouTube. The practical part deals with evaluation of the questionnaire survey and analysis of YouTub videos of selected influencers.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,86 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_v.pdfPosudek vedoucího práce596,12 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_o.pdfPosudek oponenta práce489,15 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Moulisova_p.pdfPrůběh obhajoby práce231,26 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33522

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.