Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorNovotná, Lucie
dc.contributor.refereeHommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:09Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-11
dc.identifier74734
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33525
dc.description.abstractKvalifikační práce se zabývá otázkami cenotvorby v podniku. Teoretická část práce popisuje jednotlivé metody a strategie při tvorbě cen, které jsou následně převedeny do praktického využití a aplikovány na jeden konkrétní produkt. Pro tuto práci byly využity primární i sekundární zdroje dat. V první řadě se jednalo o interní informace o nákladech, ale i finanční výkazy firmy. Dále byla provedena analýza cen konkurence. Na závěr byl proveden marketingový výzkum pomocí dotazníkového šetření, kde šlo o stanovení ceny podle hodnoty vnímané zákazníkem, kde byly zahrnuty tři způsoby stanovení ceny a také šlo o zjištění způsobu prezentování cen. Na základě těchto informací byl vytvořen návrh cenové nabídky, který by firma mohla využít i pro praktické použití.cs
dc.format67 s. (85 381 znaků)cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcenacs
dc.subjectcenotvorbacs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectmetody stanovení cenycs
dc.subjectstrategiecs
dc.titleStanovení cen v podnikucs
dc.title.alternativePricing policy in the companyen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with questions of pricing in the company. The theoretical part of the thesis describes individual methods and strategies in pricing, which are then transformed into practical applications and applied to one particular product. For this work, it was used both primary and secondary data sources. First of all, it was used internal cost information and financial statements of the company. After that, it was analyzed the prices of the competition. At the end it was made marketing research through a questionnaire survey. The questionnaire survey was focused on value-perceived pricing which included three methods of pricing. Also, it was focused on how to present the price. Based on this information, it was created a bid proposal which could the company use for practical use.en
dc.subject.translatedpriceen
dc.subject.translatedpricing policyen
dc.subject.translatedcostsen
dc.subject.translatedpricing methodsen
dc.subject.translatedstrategiesen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP- Novotna.pdfPlný text práce1,39 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_v.pdfPosudek vedoucího práce699,62 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_o.pdfPosudek oponenta práce528,38 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Novotna_p.pdfPrůběh obhajoby práce215,31 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33525

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.