Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorPrantl David, Ing.
dc.contributor.authorStrádalová, Michaela
dc.contributor.refereeMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-11
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:10Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74748
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33529
dc.description.abstractSmyslem této bakalářské práce je zaměřit se na komunikaci se zákazníkem na sociálních médiích. Práce obsahuje dvě části teoretickou a praktickou. Teoretická část se zaměřuje na definování termínů z oblasti sociálních médií a také marketingové komunikace. Dále poukazuje na důležitou roli sociálních médií právě při komunikaci se zákazníkem. Praktická část je rozdělena do dvou částí. První část obsahuje příklady úspěšných a neúspěšných kampaní prováděných na sociálních médiích. Druhá část hodnotí komunikaci se zákazníky u vybraných českých e-shopů.cs
dc.format77 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.relation.isreferencedbyhttps://portal.zcu.cz/StagPortletsJSR168/CleanUrl?urlid=prohlizeni-prace-detail&praceIdno=74748-
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectsociální médiacs
dc.subjectmarketingová komunikace na internetucs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.subjectsociální marketingcs
dc.titleSociální média - nový způsob komunikace se zákazníky a jejich význam, možnosti a hrozby pro obchodcs
dc.title.alternativeSocial media - new method of communication with customers, their meaning, options and threats to tradeen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe aim of this Bachelor thesis is to focus on communication with customers by social media. The thesis consist of two parts theoretical and practical. Theoretical part is focused on defying the terms from social media field and from marketing communication on the internet. It also highlights the important role of social media in communication with costumers. The practical part is divided into two parts. The first part contains examples of successful and unsuccessful social media campaigns. The second part evaluates communication with customers at selected Czech e-shops.en
dc.subject.translatedsocial mediaen
dc.subject.translatedmarketing communication on the interneten
dc.subject.translatedcommunication mixen
dc.subject.translatedsocial marketingen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Socialni-media-novy-zpusob-komunikace-o.pdfPlný text práce1,8 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_o.pdfPosudek oponenta práce777,79 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_v.pdfPosudek vedoucího práce499,25 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stradalova_p.pdfPrůběh obhajoby práce189,36 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33529

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.