Název: Společenská odpovědnost firem
Další názvy: Corporate social responsibility
Autoři: Stuchlíková, Martina
Vedoucí práce/školitel: Mičík Michal, Ing. Ph.D.
Oponent: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33530
Klíčová slova: analýza alkoholového odvětví;společenská odpovědnost firem;trvale udržitelný rozvoj;sféry csr;nápravná opatření
Klíčová slova v dalším jazyce: analysis of alcohol industry;corporate social responsibility;sustainable development;spheres of csr;corrective measures
Abstrakt: Předložená bakalářská práce je zaměřena na téma společenská odpovědnost firem (CSR) a výzkumu v odvětví výroby alkoholových nápojů. Toto téma je v současnosti velmi často publikováno. Prvním cílem, kterým se autorka zabývá, je definovat pojem CSR a všechny důležité pojmy, které se k tomuto konceptu vážou. Druhým cílem této práce je představit zkoumané odvětví a společnosti, ve kterých výzkum probíhal. Analýza byla provedena na základě průzkumu webových stránek. Pro splnění posledního cíle autorka provedla výzkum u třech vybraných podniků a následně výsledky komparovala s přímými konkurenty. Z analýzy vyplynulo, že téma CSR není dostatečně vnímáno u dvou ze tří hodnocených podniků. Proto byly navrženy prvky, které danou oblast zlepší. Z těchto prvků byl vybrán event, který byl podrobně rozpracován pro využití podniků v praxi.
Abstrakt v dalším jazyce: Presented bachelor thesis is dedicated to the topic of Corporate social responsibility (CSR) and alcohol industry research. This topic is Publisher very often nowadays. Author's first goal is to define CSR as a term as well as all of the the relevant terms related to the topic. Second goal of this theses is to present the area of research as well as companies which are object of the practical part. The last goal of this theses is to evaluate the results of the research and present various recommendations for the future development of CSR of selected companies. In order to reach this goal, competition of the companies will be taken into consideration. The analysis showed that the CSR was not sufficiently perceived by two of the three selected companies. The author of the thesis suggested several recommedations which would help in diferent factors of CSR. Event was selected out of all factors and developed in more detail for the use of businesses in practice.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Martina Stuchlikova.pdfPlný text práce1,44 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchlikova_v.pdfPosudek vedoucího práce539,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchlikova_o.pdfPosudek oponenta práce582,94 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Stuchlikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce189,33 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33530

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.