Název: Vnímání společenské odpovědnosti firem u veřejnosti
Další názvy: Public perception of corporate social responsibility
Autoři: Šeflová, Soňa
Vedoucí práce/školitel: Hommerová Dita, Ing. Ph.D., MBA
Oponent: Mlnářík Pavel, Ing.
Datum vydání: 2018
Nakladatel: Západočeská univerzita v Plzni
Typ dokumentu: bakalářská práce
URI: http://hdl.handle.net/11025/33532
Klíčová slova: společenská odpovědnost firem;vnímání;dotazníkové šetření
Klíčová slova v dalším jazyce: corporate social responsibility;perception;questionnaire survey
Abstrakt: Předložená bakalářská práce se věnuje vnímání společenské odpovědnosti firem veřejností. V rešeršní části jsou vysvětleny definice, přístupy a pojmy vztahující se k této problematice. Dále jsou zde představeny tři platformy zabývající se různými oblastmi společenské odpovědnosti, a tři konkrétní firmy úspěšně uplatňující koncept CSR. Tyto organizace demonstrují využití teoretických poznatků v praxi. Empirická a zároveň stěžejní část práce obsahuje popis a analýzu realizovaného dotazníkového šetření, kterého se zúčastnili respondenti z Plzeňského kraje. Cílem šetření bylo zjistit a zhodnotit povědomí, názory a celkové vnímání konceptu CSR. Na základě výsledků výzkumu byla navrhnuta opatření zvyšující pozitivní vnímání společenské odpovědnosti firem u veřejnosti.
Abstrakt v dalším jazyce: This bachelor thesis pursues a perception of corporate social responsibility by the public. In the theoretical part are explained definitions, approaches, and concepts related to this problematics. Then there are introduced three platforms dealing with various part of social responsibility and three successful companies using the concept of CSR. These organizations demonstrate how the theoretical knowledge is used practically. Empirical and also the main part of this thesis include description and analysis of questionnaire survey. Respondents from Pilsen region participated in the questionnaire survey. The main goal of the survey was found out and evaluate awareness, opinions, and overall perceptions of CSR concept by the public. Based on results were suggested measures which increase the positive perception of corporate social responsibility by the public.
Práva: Plný text práce je přístupný bez omezení.
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Bakalarska prace.pdfPlný text práce1,79 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Seflova_o.pdfPosudek oponenta práce631,1 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Seflova_v.pdfPosudek vedoucího práce564,84 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Seflova_p.pdfPrůběh obhajoby práce216,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33532

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.