Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorTlučhoř Jan, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠindelářová, Jarmila
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-6
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-23
dc.identifier74758
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33534
dc.description.abstractPředložená bakalářská práce je zaměřena na spotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhou. Jejím cílem je analyzovat faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků. Teoretická část se zabývá nákupním rozhodovacím procesem, faktory ovlivňující nákupní chování zákazníka a stravovacími službami se zaměřením na fastfoodové restaurace. Předmětem praktické části bylo představení fastfoodových restaurací v Plzni, dotazníkové šetření a pozorování týkající se faktorů ovlivňujících nákupní chování zákazníků. V závěrečné části práce jsou uvedena doporučení pro vylepšení stravovacích služeb a udžení stávajících norem fastfoodových restaurací.cs
dc.format57 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectspotřebitel a zákazníkcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectfaktory ovlivňující nákupní chovánícs
dc.subjectstravovací službycs
dc.subjectfastfoodcs
dc.titleSpotřební chování zákazníků v restauracích s rychlou obsluhoucs
dc.title.alternativeConsumer behavior of customers in fast-food restaurantsen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the consumer behavior of customers in fastfood restaurants. The objective is to analyze the factors influencing the buying behaviour of customers. The theoretical part deals with the buying process, the factors influencing the buing behavior of customer and the catering services focusing on fastfood restaurants. The practical part is devoted to introduce the fastfood restaurants in Pilsen, to the questionnare survey and observation of the factors influencing the buying behavior of customers. There are the practical recommendations for the fastfood restaurants for the inovations of catering services and the sustainable standards.en
dc.subject.translatedconsumer and customeren
dc.subject.translatedbuying behaviouren
dc.subject.translatedfactors influencing the decision making procesen
dc.subject.translatedcatering servicesen
dc.subject.translatedfastfooden
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_SindelarovaFINAL (1).pdfPlný text práce1,96 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova_o.pdfPosudek oponenta práce596,05 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova_v.pdfPosudek vedoucího práce635,96 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Sindelarova_p.pdfPrůběh obhajoby práce233,81 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33534

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.