Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.advisorMičík Michal, Ing. Ph.D.
dc.contributor.authorŠmolíková, Petra
dc.contributor.refereeJaneček Petr, Ing. Ph.D.
dc.date.accepted2018-6-8
dc.date.accessioned2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.available2017-10-23
dc.date.available2019-03-15T10:28:12Z-
dc.date.issued2018
dc.date.submitted2018-4-19
dc.identifier74760
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/33535
dc.description.abstractPředkládaná bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací temného turismu. Hlavním cílem práce je analýza marketingové komunikace míst temného turismu a vytvoření následných doporučení pro budoucí vývoj marketingové komunikace v temném turismu. V teoretické části práce jsou nejprve definovány pojmy cestovního ruchu a temného turismu. Následuje část zabývající se popisem marketingové komunikace, komunikačního mixu a jeho jednotlivých nástrojů, které jsou vhodné pro marketingovou komunikaci temného turismu. V praktické části práce jsou představeny objekty temného cestovního ruchu, které byly vybrány pro následnou analýzu. Na základě provedeného dotazníkového šetření byla zformulována doporučení pro budoucí vývoj marketingové komunikace temného turismu.cs
dc.format74 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocscs
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rightsPlný text práce je přístupný bez omezení.cs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjecttemný turismuscs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectkomunikační mixcs
dc.titleMarketingová komunikace dark tourismucs
dc.title.alternativeMarketing communication of dark tourismen
dc.typebakalářská prácecs
dc.thesis.degree-nameBc.cs
dc.thesis.degree-levelBakalářskýcs
dc.thesis.degree-grantorZápadočeská univerzita v Plzni. Fakulta ekonomickács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.description.resultObhájenocs
dc.rights.accessopenAccessen
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with marketing communication of dark tourism. The main goal of this thesis is to analyze marketing communication of places which are related to dark tourism and to make recommendations for future development. In the theoretical part of thesis are firstly described terms of tourism and dark tourism. Secondly, there are descriptions of marketing communication, communication mix and its tools which are suitable for marketing communication of dark tourism. In the practical part are introduced objects of dark tourism which were chosen for analysis. Based on the analysis the author recommended an improvement for future development of marketing communication of dark tourism.en
dc.subject.translatedtourismen
dc.subject.translateddark tourismen
dc.subject.translatedmarketingen
dc.subject.translatedmarketing communicationen
dc.subject.translatedcommunication mixen
Vyskytuje se v kolekcích:Bakalářské práce / Bachelor´s works (KMO)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
BP_Smolikova_Petra.pdfPlný text práce2,24 MBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_v.pdfPosudek vedoucího práce545,11 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_o.pdfPosudek oponenta práce784,9 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít
Smolikova_p.pdfPrůběh obhajoby práce220,71 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/33535

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.