Full metadata record
DC poleHodnotaJazyk
dc.contributor.authorHuľová, Zlatica
dc.contributor.editorKrotký, Jan
dc.contributor.editorSimbartl, Petr
dc.date.accessioned2019-05-06T08:01:40Z-
dc.date.available2019-05-06T08:01:40Z-
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationKROTKÝ, Jan, ed.; SIMBARTL, Petr, ed. Inovace a technologie ve vzdělávání: časopis o nových metodách a inovacích v technickém a přírodovědném vzdělávání. 2018, č. 1.cs
dc.identifier.issn2571-2519
dc.identifier.urihttp://olympiadatechniky.cz/itev/
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11025/34517
dc.format11 s.cs
dc.format.mimetypeapplication/PDF
dc.language.isosksk
dc.publisherZápadočeská univerzita v Plznics
dc.rights© Západočeská univerzita v Plznics
dc.subjecttechnické vzdělávánícs
dc.subjectzákladní školacs
dc.subjectvzdělávací praxecs
dc.subjecthistorický vývojcs
dc.subjectmezinárodní srovnánícs
dc.titleHistorický a mezinárodní kontext v premenách technického vzdelávania na Slovensku do roku 2015cs
dc.title.alternativeHistorical and international context in the areas of technical education in Slovakia until 2015en
dc.typečlánekcs
dc.typearticleen
dc.rights.accessopenAccessen
dc.type.versionpublishedVersionen
dc.description.abstract-translatedNowadays, technical education at primary schools requires substantial attention of not only professionals but also of the general public. The fact that urgent problems in technical education of primary school aged pupils are neglected and left unsolved determines the need to deal with this problem. The main objective is the mapping of the current state of educational practice at home and abroad and the analysis of historical development of technical education in the context of international comparison.en
dc.description.abstract-translatedTechnické vzdelávanie na primárnom stupni školy v súčasnosti vyžaduje značnú pozornosť nielen odbornej ale aj laickej verejnosti. Opomínanie a neriešenie akútnych problémov v oblasti technického vzdelávania žiakov v mladšom školskom veku determinuje zaoberať sa touto problematikou. Hlavným cieľom je mapovanie aktuálneho stavu v edukačnej praxi doma aj v zahraničí a analýza historického vývoja technického vzdelávania v kontexte medzinárodného porovnania.sk
dc.subject.translatedtechnical educationen
dc.subject.translatedprimary schoolsen
dc.subject.translatededucational practiceen
dc.subject.translatedhistorical developmenten
dc.subject.translatedinternational comparisonen
dc.type.statusPeer-revieweden
Vyskytuje se v kolekcích:Číslo 1 (2018)
Číslo 1 (2018)

Soubory připojené k záznamu:
Soubor Popis VelikostFormát 
Hulova.pdfPlný text678,49 kBAdobe PDFZobrazit/otevřít


Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam: http://hdl.handle.net/11025/34517

Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.