Full metadata record
DC pole | Hodnota | Jazyk |
---|---|---|
dc.contributor.author | Jasný, Michal | |
dc.contributor.author | Hajžman, Michal | |
dc.contributor.author | Achtenová, Gabriela | |
dc.contributor.editor | Čermák, Roman | |
dc.date.accessioned | 2019-09-12T12:24:40Z | - |
dc.date.available | 2019-09-12T12:24:40Z | - |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | 45. mezinárodní vědecká konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů, 10.-11.09.2019 Hotel Lions Plzeň: k příležitosti 70. výročí založení technického vysokého školství v Plzni: sborník příspěvků, p. 88-100. | cs |
dc.identifier.isbn | 978-80-261-0884-9 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11025/34963 | |
dc.description.sponsorship | This research has been realized using the support of the MInistry of Education, Youth and Sport program NPU I (LO), project # LO1311 Development of Vehicle Centre of Sustainable Mobility and Grant Agency of the Czech Technical University in Prague, grant No. SGs19/160/OHK2/3T/. This support is gratefully acknowledged. The second author was supported by the project LO of the Czech Ministry of Education, Youth and Sports under the progem NPU I. | en |
dc.format | 13 s. | cs |
dc.format.mimetype | application/PDF | |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.rights | © Západočeská univerzita v Plzni | cs |
dc.subject | zubová spojka | cs |
dc.subject | multi-body simulace | cs |
dc.subject | řadicí páka | cs |
dc.subject | zapojení | cs |
dc.subject | MSC Adams | cs |
dc.title | Multi-body simulation of dog clutch engagement | en |
dc.title.alternative | Multi-body simulace řazení zubové spojky do záběru | en |
dc.type | konferenční příspěvek | cs |
dc.type | conferenceObject | en |
dc.rights.access | openAccess | en |
dc.type.version | publishedVersion | en |
dc.description.abstract-translated | This paper presents a multi-body simulation model in Adams created for optimization of the dog clutch engagement process, especially minimization of the gearshift time regarding to the shape of dogs. The simulation model was validated using measurements of a prototype dog clutch engagement on the inertia test bench. This dog clutch uses positive tapers of the dog sides. Dog clutch gearshift process and expected influence of the shape of the dogs on the gearshift time are also described. | en |
dc.subject.translated | dog clutch | en |
dc.subject.translated | multi-body simulation | en |
dc.subject.translated | gearshift | en |
dc.subject.translated | engagement | en |
dc.subject.translated | MSC Adams | en |
dc.type.status | Peer-reviewed | en |
Vyskytuje se v kolekcích: | Konferenční příspěvky / Conference Papers (KME) 45. mezinárodní vědecká konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů 45. mezinárodní vědecká konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů |
Soubory připojené k záznamu:
Soubor | Popis | Velikost | Formát | |
---|---|---|---|---|
Jasny.pdf | Plný text | 8,41 MB | Adobe PDF | Zobrazit/otevřít |
Použijte tento identifikátor k citaci nebo jako odkaz na tento záznam:
http://hdl.handle.net/11025/34963
Všechny záznamy v DSpace jsou chráněny autorskými právy, všechna práva vyhrazena.
hledání
navigace
- DSpace at University of West Bohemia
- Publikace ZČU / UWB Publications
- Sborníky ZČU / UWB Proceedings
- Mezinárodní vědecká konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů
- 45. mezinárodní vědecká konference kateder dopravních, manipulačních, stavebních a zemědělských strojů